torsdag den 28. januar 2010

Torsdag...

Der er ikke meget nyt herfra..
Forkølelsen har ramt mig hårdt nu, men halsen har fået det meget bedre og med lidt god vilje er jeg nok klar til at ta på arbejde imorgen...
Jeg har surfet på nettet efter kjolen til min stedsøster bryllup, kigget opskrifter, bladret kogebøger, læst et magasin, set film, gloet dårligt fjernsyn, snakket med Emma og sovet til middag hele dagen igår..
Idag keder jeg mig allerede, haha... Det er ikke særligt sjovt at være syg...

9 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Håber at du snart får det bedre, jeg er gennem samme tur og jeg synes det tager lang lang tid. øv
God bedring

Irene E. Jensen sagde ...

Øv, det lyder da bare rigtig træls!

Måske kan du lige hjælpe mig? Hvordan laver du dit eget design til din blog? Css? Eller er det en kode du fandt på nettet og har sat ind? :)

MissMuffin sagde ...

Pernille, det går sån meget op og ned!
Du må have god bedring:)

Raenna, jeg er ikke så teknisk, så baggrunden er en skabelon.
Du kan finde utroligt mange flotte og fantasifulde skabeloner på
http://www.thecutestblogontheblock.com/

De sættes ind som en html-kode, men der er en god vejledning på siden, så det sku være til at gå til:)

Irene E. Jensen sagde ...

Åh, tusind tak! :D
Har fået ordnet lidt nu :)

Annette sagde ...

Øv, Øv, er der ikke engang noget godt i fjernsynet? Der burde være en regel for, at når man er syg, så SKAL der sendes en rigtig god film.
God bedring.

Irene E. Jensen sagde ...

Det gør de ikke, nej! :)
"Når jeg bliver stor"... Det siger jeg også tit. Så slår det mig; hov! Du er sgu da 19! Du ER stor. Haha.

Tak, det er jeg glad for :) Det var jo let at finde ud af.

MissMuffin sagde ...

Annette, det synes jeg også!!
Eller så sku loven hedde, at man kun kan være syg en dag. For det jeg så igår bliver bar genudsendt idag, haha:)

Raenne, den bliver man aldrig for gammel til at bruge:)
Det er fedt at du er så målbevidst!
Det er nemlig et godt trick, det er nemt at skifte engang imellem- det gør jeg nu ikke, for det ligesom det her er den eneste der passer til min blog:)

Bitten sagde ...

Det er super kedeligt at være syg! Så du må skynde dig at få det bedre :)

Godt link til blog-baggrunde i øvrigt!

MissMuffin sagde ...

Bitten, det mega sygt at være syg!
Når jeg lige synes det går godt, så får jeg det skidt igen...
Ja, det er en super god side!