mandag den 4. januar 2010

Av av...

Hmm... År 2010 starter bar rigtigt fint for mig med en smertefuld tur til tandlægen og en enorm regning, som li har smadret min økonomi totalt!
Det som jeg troede skulle være den vanlige tandrensing udviklede sig til næsten halvanden time i tandlægestolen. Mine tænder har haft et hårdt liv med bøjle, operationer osv. og 2 af mine kindtænder har måske kendt bedre dage. Tandlægen kunne idag se, at det hul hun havde spået ville komme, var dukket op li midt mellem dem og det endte ud i et større indgreb, da det ik bar li var sån at lappe det samme..
Bagefter gik jeg direkte hjem i seng, godt mørbanket og deprimeret. Tandpine har jeg stadig, så aftensmaden er lavet om til kartoffelsuppe..
Rigtig irriterende og temmeligt træls at måtte ringe op på arbejde og melde mig syg den første dag efter ferien!

12 kommentarer:

Bitten sagde ...

Åh hvor synd :( Tandlæger er bare rigtig onde. Og det er den usleste uforudsete udgift man kan få. Håber det går, og masser af god bedring!

Jeg er selv bange for, at min tandlæge gerne snart vil se mig, og det har jeg bare slet ikke råd til.

MissMuffin sagde ...

Ja, men tror faktisk også de havde lidt dårlig samvittighed over at tæve mig på den måde...
Normalt piver jeg aldrig, men idag måtte jeg altså gi et piv fra mig et par gange...
En tandrensning hvert halve år finder jeg altid de 300 kr til, men det her var jeg godt nok ikke lige forberedt på...

Mig sagde ...

AV...... hader tandpine, man kan ikke gør en dyt, andet end holde ud !
Rigtig god bedring

Annette sagde ...

Nej, nej, nej, det kan man bare ikke!
Ja, det er svært at finde nogle supertrøstende ord, fordi det måske er godt at hullet blev lavet nu i stedet for når det voksede sig større (og dyrere). Men i hvert fald så har jeg frygtelig ondt af dig og håber at du har det bedre nu.

Birthe sagde ...

Stakkels dig ..... pu-ha det hjalp ikke lige at læse dit indlæg , for jeg skal til tandlægen på onsdag oh jeg har allerede ondt ... Både i tænderne og i tegnebogen ....
God bedring:-)

MissMuffin sagde ...

Jule Mig, det er heldigvis blevet bedre, så jeg regner med det er væk imorgen:)

Annette, det var hvertfald træls! Med alle de smertefulde timer jeg tilbragte ved tandlægen som barn passer jeg på mine tænder, de skal ikke ødelægges- så må økonomien lide!

Puha moster, så må vi håbe de er flinkere ved dig:)

Anette sagde ...

Stakkels dig :( Håber det går bedre her til aften. Godt du fik lavet det så det ikke laver endnu mere skade - det er et træls tidspunkt med en uforudset regning. God bedring!

MissMuffin sagde ...

Anette, tandlægeregninger er generelt noget af det mest kedelige i hele verden at skulle betale. Men tænderne skal jo helst holde nogle år endnu, så det er bar at punge ud..

Piskeriset sagde ...

Øvøvøv! Megatræls.
Og det minder mig om, at jeg ikke fik ringet til tandlægen i dag. For sævan da... ikke fordi det her indlæg motiverer mig mere til det.. :-O

Håber du har det meget bedre i morgen!

MissMuffin sagde ...

Hehe, jeg kan li skræmme jer allesammen væk fra tandlægen:)

Lone sagde ...

Men dog, en overraskelse, når du troede, du bare skulle have en tandrensning!
Dine tandlæger må have været på kursus i at holde på kunderne med den ivrighed, de lægger for dagen med at indkalde til behandling :)
God bedring med bisserne.

MissMuffin sagde ...

Åh ha Lone, de er lige ivrige nok efter min smag hvertfald:)