lørdag den 30. januar 2010

Ingen fangst...

Mor fik en rigtig flot gulvlang kjole uden stropper i noget skønt stof, der afhængig af lyset er lys lilla eller grøn.. Virkeligt flot!
Jeg er for sippet, så ingen af de kjoler jeg prøvede var li det jeg ledte efter. Jeg ender nok med en kæmpe krise her i løbet af de næste par uger! Har fundet både de stiletter jeg gerne vil have, lidt festligt til håret og en fed lille jakke at ha over, men ingen kjole..
ORK! Det er altid så besværligt at være kræsen...

Hjemme igen smutter Kristian og mig vist li ud og tilser vores lille kolonihave. Jeg håber ikke der er opstået problemer pga. sneen, men nu må vi se om det er til at komme derud:)

2 kommentarer:

Grith sagde ...

Så skulle jeg måske have syet en til dig - så kunne du da få den som du vil have den.

Held og lykke med det.

Knus Grith

MissMuffin sagde ...

Grith, det var vidst det du sku:) Ej, det ville jeg ikke udsætte dig for- for tror måske problemet ligger lidt i, at jeg virkeligt ikke ved hvad jeg vil have...

Knus