onsdag den 13. januar 2010

Onsdag...

Kristian får mange plusser i bogen de her dage, for han er simpelthen så sød:)
Igår da jeg stod på bussen opdagede jeg at jeg lige havde tabt min ene skindluffe. TYPISK! Så jeg ringede til Kristian og hørte om han ikke ville gå derover og kigge efter den og heldigvis fandt han den...
Det ligner ikke mig at være så klodset. I fredags glemte jeg min hue i bussen... Nu må jeg vidst li tage mig lidt sammen!
Idag er en ganske alminelig dag på arbejde igen og bagefter skal jeg bar hjem og flade lidt ud. Måske jeg li skal ud og hente lidt frossen frugt så jeg kan afprøve blenderen. Så skal der hvertfald laves smoothies om morgenen:)
Ha en god dag:)

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Øj - der er nu ikke noget, som når de lige gør sig fortjent til et par ekstra kærestepoints ;-)

MissMuffin sagde ...

Nej vel, det kan være at jeg ligefrem husker det i weekeden når vi skal skændes om hvem der går til bageren:)