mandag den 11. januar 2010

Mandag igen..

På min gåtur igår var mange fortov spærret af pga. de enorme istapper der sidder oppe under taget, men sån et par stykker ville nok heller ikke være særligt behagelige at få i hovedet:)
I sidste uge krympede bunkerne på betydeligt, så idag skulle gerne blive lidt mindre stressende. Det håber jeg, for jeg er fuldstændig kvæstet når jeg kommer hjem efter en stresset dag, hvor det hele bar har rodet rundt for mig.
Det er vidst for tidligt allerede at trænge til ferie:)

5 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke et flot billede af istapperne, uha ja, man skulle nødig have sådan en i hovedet :-)

Ha' en god arbejdsdag i ro og mag, MissMuffin, og helt uden stress ... ;)

Bitten sagde ...

Puha, de er godt nok lettere gigantiske! Jeg tror lige jeg vil holde øje, når jeg skal ud senere i dag.

Anette sagde ...

Flot bilede men ja de kan være ret farlige de store istapper. God mandag.

Mig sagde ...

Rigtig flot billede...

Her hjemme er noget af sneen gledet af taget. Det må være solen der har gjort det, så nu kan jeg pænt ryde sne rundt om huset igen.

Håber imorgen bliver en god Tirsdag

MissMuffin sagde ...

Madame, helt uden stress blev den desværre ikke, men sån er det nogen gange- nu er jeg li til at komme i seng:)

Bitten, det ville jeg også gøre hvis jeg var dig:)

Anette, de vil nok ikke vfære så sjove at få i hovedet hvertfald:)

Puha, så måtte du igang med sneskovlen igen. Heldigvis er det ikke noget jeg skal døje med:)