søndag den 10. januar 2010

Søndage....

Vinden er nu nået herop og der er bar koldt udenfor!
Alligevel overvejer jeg, om jeg skal gå en længere tur ud til Fakta og proviantere lidt frugt senere idag. Da vi handlede i Føtex igår var deres udvalg egentligt stort nok, men så noget trist ud... Og så vil jeg bar ikke give 25 kr for en melon, som jeg ved koster 12 kr andre steder!
Ellers er det bar den vanlige søndags-rengøring og vasketøj der er på programmet idag, det er dejligt at have overstået inden en ny uge begynder...
Kristian sover som sædvanligt stadig, han har et frygteligt godt sovehjerte. Emma plejer gerne at ville sove med inde i sin kurv, men i de her dage er hun frygteligt aktiv. Godt hende løbetid snart er ovre, det hyleri og trippen rundt er til at blive vanvittig af:)
Næste weekend skal jeg til party med Salling-tøserne, hvor teamet er "Glitter og glimmer", så jeg skal nok også li have overvejet hvor kreativ jeg synes jeg vil være, for turen går nok videre i byen bagefter:)

6 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hej her står turen også på en tur til Fakta så jeg kan få bagt og lavet salat til madpakken.

Det lyder sjovt med det tema glitter og glimmer, er spændt på hvad du finder ud af.
Knus

MissMuffin sagde ...

Pernille, det sunde kræver en del planlægning må man nok sige:)
Jeg overvejer også at koge en omgang suppe til ugens madpakke, det er altså min ynglings-frokost når der er så koldt:)

Jeg synes også det er et fedt tema, men må li høre de andre piger om de bar tar et glimmer-spænde i og så er det det, eller om de går til den. For jeg har en vintage-pallietkjole i skabet der virkeligt kan leve op til temaet!

Mette Lykke sagde ...

Glitter og glimmer det lyder sjovt.. Ja.. er det ikke dejligt med en helt almindelig søndag..
Knuser fra mig.

MissMuffin sagde ...

Ja, glitter og glimmer kan man jo ikke få for meget af Mette:)
Jeg er klar til at give den hele armen, men nu må vi se hvor meget de andre piger mener med det:)

Hanne K's verden sagde ...

Kan forestille mig, at du kan gå lidt amok i glimmer og glitter;o)
Ja, pyh.. det er koldt i dag. Jeg har været ude på en længere tur og kæmpet mig igennem snedriver. Vores kat er løbet væk ... eller vi har ikke set ham nu i et døgn. Det er ikke så sjovt i det her vejr. De sidste måneder har han kun forladt huset i max 1 time, så jer er snart ved at være lidt en tudesisse;o)
Men det er skønt at komme ind igen efter en tur i kulden - man mærker, at man lever :o)

MissMuffin sagde ...

Åh nej Hanne, jeg håber han snart kommer hjem!
Du har ret, efter en tur i kulden mærker man virkeligt at man er levende, hold op det stikker i huden, haha:)