lørdag den 13. februar 2010

Lørdagsplaner...

Vi har jo endnu en smartbox der er ved at udløbe, så idag skal jeg ind og have ordnet hænder og fødder....
Der er vidst også noget ansigtsbehandling med deri, men det springer jeg li over, for min hud er først ved at komme sig over sidste gang!
Bagefter smutter jeg nok li forbi torvet og ser om ostemanden er der, for det er længe siden vi har haft et ordenligt stykke ost herhjemme..
Ellers skal jeg vidst bar li hjem til en omgang rengøring, for imorgen kommer der gæster:)
Jeg skulle egentligt ha været til noget fødselsdag i aften, men det er blevet aflyst. Så jeg skal nok bar slappe af i aften og nyde, at det er weekend:)
Hvad skal I lave idag?

8 kommentarer:

Bitten sagde ...

Du bliver rigtig forkælet for tiden :D

Jeg skal først ud i Bilka med en af mine venner, og derefter tager vi hjem til ham, og laver mad og sådan, idet 2 af hans venner kommer, som vi skal hygge med - og nok have en lille én.

Deborah sagde ...

Jeg kører en tur i Metro med min far om lidt og ellers har jeg ikke de vilde planer andet end støvsugeren skal på arbejde :)

Linda sagde ...

Dte lyder dejligt med skønhedsbehandling - god fornøjelse :)
I dag skulle jeg have været på gåtur med en god veninde, men jeg vågnede kl 7 med meget ondt i halsen, så bliver hjemme med the og tæppe i dag.
Jeg har købt ind til kreativ dag, hvor jeg planlægger at lave hagesmække og sengetøj til min lille dreng inde i maven. Nu må vi se hvor langt jeg kommer :)
God weekend!

MissMuffin sagde ...

Bitten, det må man sige.. Men de sku jo bruges!
Det lyder som hyggelige planer- måske ikke li det med Bilka en lørdag formiddag, men hvertfald med mad og venner:)
Ha en dejlig dag:)

Deborah, også din støvsuger? Det er ikke verdens største fornøjelse hvertfald:)
God tur i Metro..

Linda, det var da irriterende med halsen! Men godt du så har lidt at give dig til..
God fornøjelse:)

Sofie Maria sagde ...

Ej hvor lyder det bare lækkert! :)

Jeg skal til min veninde og hendes kærestes indflytterfest i Svendborg - med fastelavnstema! Har sagt jeg kun kommer udklædt, hvis der er fastelavnsboller til natmad ;)

MissMuffin sagde ...

Sofie Maria, det var da et ret fornuftigt krav:)
Håber da helt sikkert det efterleves:)

Piskeriset sagde ...

Det lyder som en aldeles skøn lørdag, du har gang i :-)

Godt du lige fik mindet mig om eksistensen af Smartbox - jeg surfede lige derind og fik en idé til en gave, som jeg vil give et vennepar på et tidspunkt!

Vi har nulret rundt i huset og fået sat flere ting på plads, og så tror jeg, det står på lidt filmhygge i aften :-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det er hvertfald en smart og nem gaveløsning til dem der har alt!
Det lyder hyggeligt- dejligt I allerede er så glade for huset...
Jeg er misundelig!