onsdag den 3. februar 2010

Med drys på...

Så står man op og hvad er der nu igen udenfor: Snevejr!?!
Mon ladrig det stopper!!!
Her ser der nu ikke ud til at være kommet noget særligt i løbet af natten, så mon ikke det er til at komme på arbejde idag uden en masse bekymringer.
Før jeg blev syg i sidste uge tog jeg jo et par fridage torsdag og fredag, så jeg skal knokle igennem idag hvis jeg skal holde forlænget weekend med god samvittighed. Det kommer hvertfald til at betyde, at jeg må ha lidt arbejde med hjem....
Jeg trænger til et par dage herhjemme, hvor jeg kan få ordnet en masse, sove igennem(forkølelsen driller stadig) og få kigget på noget skolearbejde..

3 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Håber du kommer på arbejdet uden sneproblemer..
Det er frygtligt og stå og vente og fryse..

Sandra sagde ...

Enig med Mette :)

Jeg har virkelig også brug for et par fridage, det ville være skønt med snefri - men det får mit gymnasium bare aaaaaldrig. Årh altså :b

www.gumzeand.blogspot.com

MissMuffin sagde ...

Mette, turen gik overraskende smertefrit med kun 10 min. forsinkelse og det er da til at leve med:)

Sandra, nu kan jeg heldigvis holde forlænget weekend..
Bar vent til du så begynder at arbejde, der er der slet ikke noget der heder snefri!