lørdag den 20. februar 2010

Bryllup og snevejr..

Dagens største udfordring bliver hvertfald, at se om vi kan få gravet bilen ud, for her er bar kommet meget sne... Og der sner stadig en del... Ellers ved jeg ikke lige hvad vi gør..
Vi skal hele den lange vej til vielse i smukke Sæby Kirke og derefter tilbage til fest på Dronninglund Slot, så der kommer til at blive brugt en del timer i bil..
Godt Kristian skal med selvom han er temmeligt sløj, for jeg har hvertfald ikke nerver til at køre så lang på de glatte veje helt alene.
Igår fik jeg mig virkeligt en lærestreg med ikke at køre bil i snevejr!
Formiddagen kommer til at gå med at grave sne og komme i tøjet.
Til receptionen skal jeg bar have almindeligt pænt tøj på og så skifter jeg til kjole inden middagen. Det korte hår kræver heller ikke det vilde, så det sku være til at overskue..
Men nøj hvor er jeg skide træt af den sne..
Dianna bor i Dronninglund, så jeg har aftalt med hende, at vi kan køre hjem til dem at sove, hvis der sner i nat når vi skal hjem. Snevejr og mørke er ikke li så heldig en coctail..

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Rigtig god fornøjelse, MissMuffin, jeg håber, I kommer ud og hjem uden problemer og bare kan nyde den store dag :-)

MissMuffin sagde ...

Det håber jeg også Madame, men sneen kommer desværre nok til at give os problemer, for der er faldet meget og kommer stadig meget ned..

Mig sagde ...

Håber det bliver et rigtig dejligt bryllup, selv om det er et skod vejr !!!

Ønsker Jer en god og sikker køre tur.

Hyggehygge
Marianne

Grith sagde ...

Håber I får en dejlig aften og at I trods sneen når frem i tide til det hele.

Knus Grith

Annette sagde ...

Jeg håber, at I har klaret transporten til brylluppet og at det har været et brag af en fest.
Jeg går og venter meget spændt på vejret oppe hos jer, for min lille familie fra det nordjyske skulle gerne komme herned i ugens løb.
Tillykke med dine 100 læsere, godt gået.
Og sidst, men bestemt ikke mindst, hvor er det godt at lille Emma ikke var alvorligt syg.

Tina Liel sagde ...

I har helt sikker lov til at brokke jer over al den sne - nu kan der da snart ikke være mere!!!! Det er ikke sjovt at køre i sådan et vejr! Er det idag du skal have den kjole på du købte for et stykke tid siden? Godt at I har et sted at sove så I ikke skal køre hjem når det er mørkt. KNUS♥