torsdag den 25. februar 2010

Torsdag igen...

Torsdag igen igen...
Og så er der bar modbydeligt koldt, for heroppe nord på blæser der til- det ved jeg nemlig, fordi Emma vækkede mig 15 min før jeg sku op fordi hun sku tisse og så måtte vi jo ud:)
Igår aftes var jeg hjemme ved Kristina igen en tur, for vi sku li kigge på noget skolearbejde sammen.
Hurtigt mad klarede vi også ved at snuppe et par lækre bagels fra Nadias og en flødebolle til hver fra Summerbird- uh, den var god!
Den 8. marts venter endnu 4 ugers skoleophold, så det ser vi frem til:)
De korte dage er virkeligt bar et hit!
Jeg har også lige modtaget den bog vi skal bruge og uden de store forhåbninger til undervisningen, så ser det nu ud til at være nogle lidt mere spændende emner denne gang. Og mere relevante for mig..
Alle mine medstuderende startede i september 09. På mandag har jeg været i Brønderslev et år, så meget af det vi lærte sidst, er allerede noget jeg arbejdede med...
Torsdag skal bar overståes og forhåbenligt er der god kage, på trods af, at der er vinterferie:)

4 kommentarer:

Bitten sagde ...

Åh ja, jeg længes godt nok efter de korte skoledage, nu hvor jeg pt befinder mig på arbejdsmarkedet!

Håber du har en god torsdag med god kage ;)

Mette Lykke sagde ...

Her det vindstille og tø vejr..
Men det kommer til at meget lang tid, før alt den sne er væk.
Håber at kagen er god..

Madame sagde ...

God torsdag til dig, MissMuffin, jeg håber, I får en lækker kage. Her er det tøvejr nu - og sikke et pløre vi kan få, når al sneen smelter ;-)

MissMuffin sagde ...

Bitten, jeg kan godt li at gå i skole og have korte arbejdsdage, men på den anden side kan jeg også godt li at gå på arbejde og udrettet noget...
Så hvis jeg bar kunne have korte dage at udrette lidt på måtte det være det ideelle:)

Mette, her har der både været snevejr og regnvejr idag og endda et par plusgrader.
Nu fryser det og vejene er farlige.
Nu vil vi ha sommer!

Tak Madame, kageudvalget var desværre sørgeligt. Tror jeg vil begynde at ha noget med selv i stedet...
Her er der så meget vand og snebjergene ser ikke ud til at være skrumpet særligt meget- det kommer til at gi meget vand og sjap i fremtiden!