torsdag den 18. februar 2010

Hygge...

Snestormen har endnu engang ramt Nordjylland, så jeg flygtede hjem i varmen en times tid før arbejdsdagen var slut, for jeg gad ikke sne inde i Brønderslev:)
Hjemme var mine lækre Monkeys kommet og de passede perfekt ind i aftenens tema: sofahygge:)
Kristian har taget flyveren til Kbh. for at se fodbold, så Emma og mig er alene hjemme. Jeg har taget et laaangt bad, iført mig nattøj og ansigtsmaske og smidt mig i sofaen med Emma og en dyne. Nu vil vi se tøsefjernsyn, tænde stearinlys og spise rester fra igår.
Perfekt aften:)

4 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Ih hvor ser det hyggeligt ud og så med snevejr udenfor. Er der en ledig plads ved siden af dig ;-) KNUS♥

Garn, hund & kat sagde ...

Lyder hyggeligt - fine sokker :-) Og godt tøsebarnet er i bedring

Piskeriset sagde ...

Jeg vidste, at Emma var til tøsefjernsyn! :-D

Hav en rigtig god aften!

MissMuffin sagde ...

Tina, der er både den gode stol og en halv sofa til overs, så du sku være velkommen:)

Sisses mor, hun er næsten i topform igen, bar lidt mere træt end hun plejer:)

Piskeris, Emma er til det meste, bar der er nogen hun kan putte hos imens:)