søndag den 28. februar 2010

Søndag..

Jeg er bar ikke særligt god til at sove længe:)
Men skidt, jeg elsker også roen her om morgenen, hvor resten af huset sover og trafikken udenfor er begrænset..
Så er der ro til at vågne langsomt og planlægge dagens strabadser...
Igår blev rengøringen klaret, så idag er det kun vasketøjet der mangler.
De sidste par søndage har vi lavet en madplan for ugen og fået handlet ind. Det er dejligt nemt og overskueligt, for så skal der som regel kun lige hentes et par småting midt på ugen og ellers har vi det vi skal bruge... Hurra for søndagsåbent!
Er vejret til det, så tror jeg også at jeg vil lokke Kristian med på en god lang gåtur. Ikke ned at besøge ænderne som sidste uge, for de sidste dagens tøvejr har nok forvandlet trapperne til en ren fælde. Vi må hellere kigge ned til svanerne i fjorden i denne omgang...

5 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Jeg elsker også huses stilhed sådan en søndag morgen;-) - har lige været i skoven med min hund, der var mega glat og shappet...så pas på derude.. for ud skal man jo...

MissMuffin sagde ...

Det skal vi gøre:)
Emma nøjes nok med en tur i haven idag, al den kolde vand er ikke godt for hendes gamle krop- så er det også kun min egen balance jeg skal have styr på:)

Pernille på 1. sagde ...

Jeg er også glad for der er søndagsåbent, vi er på vej en tur i BILKA, jeg kommer der kun to gange om året, men nu har vi lige fået kørelejlighed.

Knus

Mette Lykke sagde ...

God søndag, min søde ven.

MissMuffin sagde ...

Pernille, håber I får en god tur uden alt for mange mennesker!

I må også have en dejlig søndag på øen:)