fredag den 12. februar 2010

Fredag...

Vandaerobic kom vi ikke til igår, da Diannas hunde ikke kunne blive passet alligevel..
Måske det var godt nok, for jeg var SÅ træt da jeg kom hjem igår...
I stedet smuttede Kristian og mig i Kvickly X og fik provianteret det meste til weekenden og starten af næste uge...
Jeg elsker vores Kvickly X. Den er lækker, de har så mange spændende ting, masser af økologi og gode tilbud. Havde jeg råd, så handlede jeg nærmest kun der og måske i Føtex, men med vores økonomi er det Netto, som vi som regel handler i..
Nu er der fyldt godt op i skabene og så er der kun li en lille tur på torvet imorgen, så er vi klar til weekend, gæster og en travl uge...
Når jeg kommer hjem idag, så tror jeg at weekenden skal startes med en eftermiddagslur på sofaen, haha:)

2 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

jeg har siddet og kigget billederen af din lille hundi, og synes hun har ret så mange fælles træk med min - mon de er i famile?

MissMuffin sagde ...

Måske, men jeg kan desværre ikke få adgang til din profil og blog:(
Emma er 11 år gammel og købt af en dame i Sønderjylland. Forældrene skulle vidst være ægte nok, men Emma er uden papirer...
Pekingesere er en skøn race!