onsdag den 17. februar 2010

Dejligt besøg..

Her til aften har jeg haft besøg af Kristina, som jeg går i klasse med, når jeg nu er på skole. Vi trængte lige til at stikke hovederne sammen, så jeg lavede en omgang af Baronessens kyllingelasange og så snakkede vi derud af i et par timer..
Det er dejligt at have besøg i hverdagene og li få snakket, for skal alt ske i weekenderne bliver tiden ofte knap. På sån en hverdagsaften er det helt legalt at servere nem mad, snakke et par timer og så skilles tidligt, så alle kan passe deres sengetider.. Nå ja, og så lige se et afsnit af de frygtelige unge mødre:)

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Jeg sidder og krummer tæer over de unge mødere, det er bare så synd for de børn..

Ja sådan et hverdags besøg er dejligt uforpligtende

MissMuffin sagde ...

Det er det nemlig Mette og derfor ser jeg det heller ikke særligt tit, for det gør virkeligt ondt helt ind i hjertet nogle gange!