lørdag den 13. februar 2010

Feminin...

Så er jeg kommet hjem fra en dejlig omgang ansigtsbehanling og massage af hænder og fødder.
Ansigtsbehandlingen var meget skønnere idag, men der var nok heller ikke så meget at ordne denne gang.
Behandlingen af mine hænder er jeg dog ikke særligt tilfreds med, for min negle er klippet så langt ned, at det faktisk nærmere ser ud som jeg bider negle...
De er rigtig søde og grundige i Feminin, men jeg tror ikke det bliver et sted jeg kommer til at ligge en masse penge i fremtiden. Butikken har heller ikke særligt gode forhold, da den er meget lille og så er den bar delt op af nogle forhæng, så når døren åbnes mærkes det tydeligt inde i den første kabine hvor jeg har været begge gange..

Jeg fik handlet det sidste til vores gæstebud imorgen og hentet ost på torvet, så nu skal der gang i rengøringen herhjemme. Solens stråler gør det sørme meget tydeligt, at der trænger:)
Men først vil jeg li så lidt karse, for sån et brev frø fandt jeg nemlig i gemmerne den anden dag:)

5 kommentarer:

Garn, hund & kat sagde ...

Heldigvis gror neglene ud igen - og du har lært noget af besøget i dag. Nemlig at give klart udtryk for hvad du ønsker inden behandlingen startes.

lyder hyggeligt med gæstebud i morgen, er sikker på du nok skal have styr på det hele :-)

Hanne K's verden sagde ...

God idé med karsen... det minder bare totalt om barndom og æggemadder.

MissMuffin sagde ...

Mine negle gror heldigvis som ukrudt...
Ved nu ikke om jeg har lært noget. Jeg går ind og køber en service og så forventes det, at de ved hvad de laver. Neglene er ikke bar korte, de er filet ujævnt og er forskellige længder. Det er et dårligt stykke arbejde og ikke et spørgsmål om midforståelser...

Hanne, jeg har også købt så rigeligt med æg, for sån en mad med nykogte æg, mayo, karse og et drys salt er bar godt:)

Garn, hund & kat sagde ...

hmm.. så synes jeg godt nok du skal klage!

for kan vel ikke være meningen at du skal rende sådan rundt når du klart har sagt hvad du ønskede?

der må vel være mulighed for en eller anden form for kompentation?

Jeg har selv frekventeret et sådan sted, som var herligt. Så flyttede jeg og fandt et andet sted hvor jeg kun kom én gang...

Nu bruges økonomien på andre formål istedet for

MissMuffin sagde ...

Ja, jeg tænkte også på at brokke mig, men det vokser mine negle jo ik ud af. Så fred være med det, de ligner sig selv om et par dage igen..