onsdag den 24. februar 2010

Pink Laptop Lunchbox...

Uha, faldt li over den her fine madkasse fra Laptop Lunchbox, som jeg meget gerne vil putte i tasken hver morgen:)
Madkassen er uden alle de der hormonforstyrrende stoffer som bisphenol A, phtalater, PVC og tungmetaller.
De små fine bøtter(hvoraf 2 er helt vandtætte) gør brug af stanniol og andet indpakning overflødig.
Madkassen er dog temmelig hamper i pris, 249 kroner koster den inkl. de 5 små bøtter, et sæt bestik i plastic og en bog fuld af inspiration til madpakken.
Min Hello Kitty madkasse har jo kun kostet 30 kr, haha:)
Den kommer vidst bar på ønskeseddelen, men er du blevet forelsket, så fåes den her.

13 kommentarer:

Bitten sagde ...

Ork, nu ER jeg jo blevet forelsket - men desværre ikke tilfældigvis også rig af at læse dit indlæg :P

Ditte sagde ...

Den er jo for sej :D

MissMuffin sagde ...

Bitten, det er li i overkanten for en madkasse, men den er så smart!

Ditte, den er jo mega cool- især i lyserød!

Garn, hund & kat sagde ...

Jeg synes den ser fin ud, men hmm.. for lille i forhold til madder der består af hjemmebagt rugbrød og en lille beholder med f.eks. fisk.

Jeg holder mig til min tupperware :-)

MissMuffin sagde ...

Sisse mor, du kan købe "indmaden" ved siden af, så den fåes i mange udformninger:)
Jeg har tit sån et helt "sammel-selv" sæt med på madpakke, så for mig ville det være fint hvertfald..

Piskeriset sagde ...

Den er rigtig smart! Nu skal du ikke fortælle mig, at man kan få den i blå, for så bliver jeg bare fristet! :-D

MissMuffin sagde ...

Æhm... Det kan man.. øhm.... da slet slet ikke... eller noget:)

Anonym sagde ...

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this write-up and also the rest of the site is also really good.

hardwood floors

Here is my blog hardwood floor

Anonym sagde ...

Outstanding story there. What happened after? Thanks!


Here is my webpage :: nail fungus zetaclear

Anonym sagde ...

Hello! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
If you know of any please share. Many thanks!

Have a look at my weblog http://provillusreviews-hq.blogspot.com

Anonym sagde ...

This is the right webpage for anybody who wants to understand this topic.

You know a whole lot its almost hard to argue with you (not that I personally would
want to…HaHa). You definitely put a new spin on a subject that's been discussed for years. Wonderful stuff, just wonderful!

My webpage: buy zetaclear

Anonym sagde ...

What's Going down i'm new to this, I stumbled upon this I've discovered It absolutely useful and it has helped me out loads. I'm hoping to give a contribution & assist other
users like its helped me. Great job.

My page ... hair treatment

Anonym sagde ...

My relatives every time say that I am killing my time here at web, except I know I am getting familiarity
everyday by reading such nice posts.
spam solutions

my web blog :: 军事新闻