tirsdag den 2. februar 2010

Eftermiddagshygge....




Når foråret ikke vil komme til haven, så må foråret komme i stuen!
Igår plyndrede jeg den sure blomsterdame for krokosløg, perlehyacinther og en buket krysanthemum, så der ku komme lidt farve og blomster i stuen..
Nå ja, og så lige en lillebitte kogebog på tilbud:)
Udenfor er der ikke meget at komme efter med det dumme snevejr. Det meste af formiddagen har jeg brugt på nervøse trækninger foran computerskærmen, for jeg har været noget bekymret for, om jeg ku komme hjem. Kl. 13 kunne jeg ikke mere og hoppede på en bus hjem. Jeg tror, at det var en klog beslutning, for bussen havde sine vanskeligheder på turen og der kommer stadig sne ned.
Kristian er også kommet hjem, så jeg har sendt ham over på den anden side efter fastelavnsboller. Nu skal der slappes af, spises kage og hygges igennem:)

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

puha så ulækker sådan nogle fastelavnsboller

MissMuffin sagde ...

Uhm.. De er frygteligt gode, med masser af flødeskum!

Ditte sagde ...

Den kogebog har jeg også overvejet et par gange :) Har faktisk også lige bestilt to nye i dag, "Streetfood" og "Sund frokost - Ude og hjemme". Glæder mig til at se hvad de indeholder! Så nu må de gerne skynde sig og sende dem :)

MissMuffin sagde ...

Den stod og kiggede på mig i Netto til 79 kr, så den måtte jo bar med hjem:)
Der er mange mæreklige opskrifter deri, men også et par stykker der lyder anderledes og rigtig lækre..

Piskeriset sagde ...

Jeg mente helt bestemt, at vi to havde en aftale om, at du skulle skrive en advarsel i blogindlægget, hvis det omhandlede kogebøger, så jeg ikke kom til at læse om endnu en spændende kogebog ;-)

Jeg kiggede faktisk efter en bestemt kogebog i dag i Kvickly, men fandt den ikke, og heller ikke på bogudsalget fik jeg købt kogebøger med hjem. Gad vide, hvad der er galt! :-D

Godt du kom hjem i al snevejret - arbejdet er altså ikke det fedeste sted at sne inde!

MissMuffin sagde ...

UNDSKYLD, det har jeg helt glemt! Håber ikke jeg bliver gjort til medskyldig i kogebogs-shopping igen igen:)
Hvad er det for en du leder efter?
Jeg stod imod igår, men idag blev jeg så bar svag. Det er snevejret der tapper mine kræfter og gør mig svag!
Nej, Brønderslev er ikke li stedet at sne inde, så jeg var glad for jeg bestemte mig for at ta hjem!

Ditte sagde ...

Jeg tror faktisk også det er i netto jeg har kigget på den ;) Samtidig med at jeg kiggede på "Køkkenrevolution på høje hæle" som var sat ned til kun 50kr. Men jeg var stærk sidst jeg var i Netto (Og kontoen var nær tom) så jeg gik ud uden ;)

Piskeriset sagde ...

Det er 'Mormors mad' af Camilla Plum, der skulle være nedsat til 69.95 - en god pris synes jeg. Nå, måske finder jeg den en anden dag :-)

Tina Liel sagde ...

Uh endnu en dejlig kogebog. Er blevet groft mobbet af min rengøringskone for min kogebogs afhængighed (hende kan man ikke sjule noget for) MEN hun vil jo alligevel gerne ha at jeg skriver en masse af opskrifterne over til hende!! ALle de dejlige blomster du har fået ind i stuen. Og fastelavnsboller skal være med creme og flødeskumUHM. KNUS

MissMuffin sagde ...

Ditte, den kiggede jeg også på. Men jeg er ikke så imponeret er den der "Køkkenrevolution" eller "Kernesund", så dem må Netto gerne beholde:)

Piskeris, det lyder til at være en god pris, for det er da en større bog..
Du skal nok finde den en dag:)

Tina, din rengøringsdame lyder som en herlig dame:)
Jeg elsker også mine kogebøger selvom jeg altid mobbes for dem og Kristian ser mere og mere opgivende ud for hver gang jeg kommer slæbene med en:)
Blomster og fastelavnboller trænger man til oven på al den her snestorm!