onsdag den 3. februar 2010

Forlænget weekend...

En spontan tur på MacD med Dianna og Kristian er en hyggelig start på en forlænget weekend, så nu vil jeg kaste mig omkuld i sofaen:)
Kristians bedste kammerat ringede i lørdags, at ham og kæresten li var kommet ud fra Rådhuset. Nu hedder de Hr. og Fru Mogensen!
Der stoppede de ikke, for her til aften fik vi besked om, at de er blevet forældre til en køn lille dreng...
Hun er lige så gammel som mig og han er lige så gammel som Kristian. Så vi må være håbløst bagefter:) Eller noget...
Hvertfald er vi glade på deres vegne og glæder os til at besøge de nygifte og den lille ny her en af dagene, når der er kræfter til det.
Forslag til en rigtig god barselsgave modtages gerne:) Nå ja, og måske en lille ting til de nygifte skal jeg vidst oss ha fundet på..

6 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Hej Muffin :)
Jeg har det på samme måde indimellem... Har dog hjulpet lidt på humøret efter vi er flyttet i hus.. Nogle gange ville man bare ønske at graviditet og fødsel var overstået og man var der i sit liv allerede. Men på den anden side, så får vi lidt ekstra tid til at nyde vores ungdom uden børn og ansvar lidt længere tid.. Og så kommer det nok helt af sig selv når begge i forholdet pludselig føler sig klar :)
Bliver spændende for jer at se den lille... Har desværre ingen gaveideer lige på nuværende tidspunkt. Kh. MetteSofie

MissMuffin sagde ...

MetteSofie, jeg tror kun det vores omgivelserne der har det sån. Jeg kunne virkeligt ikke tænke mig at have børn eller være gift, slet ikke nu!
Jeg ved der nok kommer en masse med tøj og legetøj til ham, så det gider jeg ikke også komme med.. Jeg tror jeg har en ide. Rice har lavet det fineste sæt med atllerken og kop til babyer, måske han skal have sådan et sæt...

Mig sagde ...

Jeg blev både gift og fik mit første barn da jeg var 25, og det var meget før nogen af vores venner...

Synes det er en god ide til gave..

Man får altid en masse, tøj, som .. somregl ikke er særlig praktisk for en lille baby at have på... Fordi folk synes det bare er så sødt med feks en cowboy jakke i str. 52...

Hygge hygge

MissMuffin sagde ...

Jule Mig, Kristian er jo 12 år ældre end mig, så et betyder også, at det ligesom "forventes" at vi skal til at ha børn nu.
Mange af Kristians venner har hus og børn og har nærmest kendt hinanden siden de var børn, så i den omgangskreds er vi lidt bagefter. Men i min omgangskreds er vi vidst nogenlunde med, haha:)
Jeg håber de også synes det, for jeg ved de får masser af tøj..
Knus

Lone sagde ...

Hr. og Fru Mogensen har været foretagsomme. - Gift om lørdagen og får en søn om onsdagen. Sådan skal det gøres :))

MissMuffin sagde ...

Lone, der er nogen der ikke spilder tiden, haha:)