søndag den 7. februar 2010

Søndag i stille tempo..

Blå himmel er her nu ikke, men hold fast hvor ligger der stadig meget sne over det hele.
Emma VIL ud i sneen, hvor der normalt er græsplæne, så vi skal ikke gå ret langt, før hun er træt af at kæmpe sig igennem. Nu snorker hun igen derud af, pakket i et varmt tæppe, det er søndagshygge:)
Jeg har hentet rundstykker, men Kristian sver dog endnu. Han har et godt sovehjerte.. Jeg har fået gang i vasketøjet, så jeg vil bar nyde søndag morgen i den gode stol..
Ha en dejlig søndag:)

2 kommentarer:

Mig sagde ...

Her er heller ingen blå himmel, det sneer faktisk en lille bitte smule - Som om vi ikke har nok allerede...

Rigtig god søndag til dig
Hyggehygge
Marianne

MissMuffin sagde ...

Marinna, sne? Det kan ikke være rigtigt...Jeg håber det stopper igen!