søndag den 28. februar 2010

Søndagstur...



Sidste gang vi var forbi var der 5. Idag var der en hel del flere..
De så nu ud til at have det ganske godt, men det så også ud til, at de måske bliver fodret af dem der bor langs havnen. Det håber jeg, for de har det ikke nemt i denne tid..
I formiddags tog vi en tur i Bilka-helvede og fik provianteret en masse, så nu bugner køleskabet af lækre sager, så vi er klar til ugen og et enkelt gæstebud..
Nu skal resten af vasketøjet kigges på og der skal bages boller til madpakken..

5 kommentarer:

Sabine sagde ...

Jeg skal også have bagt nogen boller til madpakken.
Så jeg håber du smider en opskrift.
Fortsat god søndag.

Garn, hund & kat sagde ...

Her er der lavet linsesuppe til aftensmaden og ristet rugbrød til brødcroutoner.

Hundene er ordnet og såmen også den daglige rengørings dont. Nu skal der lige læses blogs og strikkes lidt inden den står på job resten af dagen.

men dine gøremål lyder nu noget hyggeligere :-)

Piskeriset sagde ...

Brrr - det ser koldt ud! Her skinnede solen i formiddags - jeg var ved at blive helt kulret af glæde over det skud solenergi, det lige gav :-)

Er Bilka egentlig overrendt, når de har åbent om søndagen?

Hav en fortsat dejlig weekend :-)

Madame sagde ...

Stakkels svaner, det må ikke være nemt i øjeblikket, men disse her ser heldigvis velnærede ud. Jeg læste en artikel om, at mange bliver anbragt på vildtplejestationer for at komme til hægterne. Heldigvis er isen ved at forsvinde, så svømmefuglene får nemmere ved at finde føde :-)

MissMuffin sagde ...

De kommer senere Sabine, for bollerne er ikke smidt i ovnen endnu- men det ser lovende ud:)

Sisse mor, vi skal også have noget med linser til aften:)
Arbejde lyder ikke så sjovt, men det skal jo passes!

Piskeris, Bilka er en helvede af skrigende børn, opgivende mænd og sure damer sån en søndag!
Vi tager sjældent derud, men vi manglede nogle ting som Fakta ikke li var leveringsdygtige i..
Her har solen ikke været fremme, kun dis, lidt småregn og sjap..

Madame, jeg ser hver dag på min tur hjem en mark med nok 50-60 svaner og det skærer i mit hjerte, for de ser ikke ud til at have det så godt..
Dog så jeg en bondemand på marken i sidste uge, måske han var på vej afsted med forsyninger, for svanerne så noget opstemte ud..