mandag den 8. februar 2010

Hverdag igen...

Så er mine 4 fridage slut...
Øv også... Synes de er gået temmeligt hurtigt og der er sån set mange ting som jeg ikke har nået, haha...
Jeg tog fri for at have tid til at kigge på noget skolearbejde og til at få ryddet op i skabe og skuffer, men det har jeg slet ikke nået. Heller ikke den smule hjemmearbejde jeg tog med hjem.. Jeg må få noget af det indhentet i aften!
Til gengæld har jeg forkælet mig selv, set nogle veninder og hygget med Kristian, det er en god ting.
Forkølelsen er også næsten ude af min krop, så mon ikke det har gjort godt at have et par fridage til at komme sig helt i.
Igår besøgte vi vores venner og deres lille ny, som skal hedde Bertram. De blev rigtig glad for gaven, så det var bare fint..
Vi fik handlet, vasket tøj og støvsuget, så nu er vi klar til en ny uge...

5 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Det er nu også vigtige ting du har nået! Godt at få ladet batterierne op! En god uge til dig og knus herfra

MissMuffin sagde ...

Tina, det er nemlig heller ikke helt tosset! Jeg har rigtig nydt det hvertfald..

Madame sagde ...

Du har nået det essentielle, MissMuffin ;-) Ha' en dejlig mandag, jeg tror, du har nydt at have nogle fridage :-)

Mette Lykke sagde ...

Det vigtigste er at du er blevet frisk igen..

MissMuffin sagde ...

Madame, jeg har virkeligt nydt det:)
Ha en dejlig aften!

Mette, Kristian siger jeg stadig snorker om natten, men skidt, det hører jeg jo ikke, haha:)