mandag den 22. februar 2010

Sneproblemer igen...

Så er der allerede mandag igen....
Lige nu sidder jeg og gør op med mig selv, om jeg tør tage på arbejde..
Jeg tror det ikke..
Den offentlige trafik er kommet igang, men kører som vinden den blæser. Og når vi nu snakker om blæsevejr, så er vinden ret frisk heroppe, så mon ikke der fyger derude på bøhlandet mod Brønderslev...
Der kommer mere sne i formiddag og det er sikkert nok til, at det hele mere eller mindre går i stå igen...
Jeg er simpelthen så træt af det sne og al den besvær det hele tiden medfører. Jeg ville hellere bruge mine feriedage på at holde ferie, når jeg lyster, end når sneen diktere mig at gøre det...
Desuden er der jo vinterferie heroppe, så jeg tror ikke der er så mange på arbejde denne uge..
Ork!

7 kommentarer:

Bitten sagde ...

Meget ork!

Jeg er bare lidt glad for, at min bus er begyndt at køre igen, selv om jeg ikke kan gennemskue om den kører den vej, jeg har brug for. Og den stopper sikkert alligevel med at køre igen senere, fordi alt i dette land bliver spastisk lammet når sneen falder.

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Øv hvor er det altså bare træls for dig. Som du siger, vil man helst selv bestemme over ens fridage. Det skal ham den høje eller hvem det nu er, ikke blande sig i.

Da jeg gik i seng i går sneede det slet ikke, men jeg skal love for at der var masser af sne her til morgen. Trafikken var forfærdelig, og øv hvor havde jeg lyst til at vende om og køre hjem.

Kan du ha' en god dag – hvad enten det bliver hjemme eller på arbejde.

Kh. Tine

MissMuffin sagde ...

Bitten, det er så belastende at være afhængig af offentlig trafik- men selvom jeg ku ta bilen turde jeg nok ikke!

Tine, det vil man nemlig...
Og jeg skal snart på skole igen, så jeg har nok at se til + der er ferie i denne uge, hvor mange af mine kollegaer har fri..

Annette sagde ...

Jeg håber at du er kravlet tilbage under dynen og hygger dig sammen med Emma. Men det er da pokkers, at du skal bruge dine feriedage på vejret.
Jeg her til morgen et billede af snemængderne i Hjørring og du godeste hvor var der meget. Jeg tør næsten ikke at skrive det, men her har vi kun regn.
En dejlig dag til dig.

Grith sagde ...

Det er træls - jeg forstår godt hvis du har opgivet at komme på arbejde.

Om end jeg også godt forstår at det er irriterende at skulle bruge feriedage på sne - når man ikke har lyst.

Håber du får en rigtig god dag alligevel.

MissMuffin sagde ...

Annette, Hjørring er vidts lidt værre ramt end vi er..
Ifølge Tv2 vejret er der faldet omkring 85 cm deroppe, mod 65 cm her!
Jeg er blevet hjemme, sovet en ekstra lur og så skal Kristian have lidt ekstra pleje idag, for han er stadig syg...

MissMuffin sagde ...

Grith, det er nemlig rigtig træls med al den sne...
Jeg har taget mig en fridag, så det er jo bar med at få den udnyttet bedst muligt når det nu skal være...
Ha en dejlig dag..