fredag den 26. februar 2010

Endeligt fredag...

Endeligt fredag...
Vi har ikke så mange planer i weekenden, hvertfald ingen udover de sædvanlige praktiske som indkøb, rengøring og tøjvask.
Det ustadige vejr gør ligesom også, at vi ikke orker lave en masse planer, for kommer der mere sne og mere is, så skal vi ikke ud at køre...
Kristian er stadig meget forkølet og er derfor et støjende bekendtskab om natten, så jeg glæder mig faktisk til bar at kunne sove imorgen, haha!
Mon ikke også jeg skal i køkkenet for at bage en smule, så der er til næste uges madpakker...
Hvad skal du lave i weekenden?

7 kommentarer:

Sofie Maria sagde ...

Lyder som en dejlig afslappet weekend :)

Jeg skal til en fastelavnsfest i aften med mine veninder.
Imorgen skal jeg til et nyt hold i mit træningscenter - strip-fitness! er meget spændt på hvordan det bliver ;)
Søndag skal jeg lægge sidste hånd på min jordemoderskole-ansøgnig...

Ha en dejlig weekend - og god fornøjelse med vegetarmad-fremstillingen ;)

MissMuffin sagde ...

Ej, fedt! Skriv li hvordan det der stripperi går, jeg synes det lyder vildt sjovt!
Jordemoder, det lyder spændende- der er gang i dig:)
Jo tak, jeg er spændt på at se hvad mine smagsløg siger..
De link du sendte er super gode.
Tak for hjælpen- og god weekend:)

Anonym sagde ...

Skønt med en weekend uden planer - jeg kan altså også sagtens nyde en weekend derhjemme hvor man får styr på en masse ting samtidig med der er plads til et spontant visit eller noget.

Min weekend skal lørdag gå med et 12 timers spinningmarathon til fordel for børnecancerfonden. Vi er 4 piger der skal deles om en cykel, så der bliver også god tid til hygge og afslapning ind imellem turerne på cyklen.

Søndag står den på en times formiddags-spinning igen og så ellers børnefødselsdag om eftermiddagen :0)

Rigtig god weekend til dig!

Lisa

MissMuffin sagde ...

Puha Lisa, det var dog en frygtelig aktiv weekend du har i sigte:)
Men god fornøjelse med alt cykleriet!

Garn, hund & kat sagde ...

Her blev der vasket og pjasket i går, så i weekend står den højst på lidt vedligeholdelse rengøring og hunde/kattenus inden aften bruges på jobbet.

men I dag blev der hygget med en kollega inden job. Frokost på café, butik osen rundt, kaffedrikning samt fik vendt nogle ting. I weekend falder det hele på plads. Det er skønt.

MissMuffin sagde ...

Du har da været flittig!´
Det er dejligt med et rent hjem, så flader det hele på plads og giver en dejlig ro...

Sofie Maria sagde ...

Stripfitness var bare så sjovt! og ret frækt ;)En masse frække bevægelser og man kan virkelig mærke at kroppen er blevet brugt. Hvis du kan finde det i Aalborg skal du helt sikkert prøve det ;)