mandag den 15. februar 2010

Det var den weekend...

Puha, weekenden er godt nok bar gået stærkt!
Heldigvis er den mest gået med gode og hyggelige ting, så mon ikke det går...
Jeg ku bar godt li ha sovet en time mere. Måske kun fordi, at Emma vækkede mig kl. 02.30, for nu sku hun bar ud. Så måtte vi ud i kulden en tur- det var ikke nogen fornøjelse!
Idag skal håret ordnes og det trænger virkeligt, men vores søde frisør har været i Thailand, så vi har måtte vente på hendes hjemkomst..
Jeg håber, at der er stille på arbejde idag, for tror der går lidt inden jeg kommer i omdrejninger idag:)

11 kommentarer:

Grith sagde ...

Håber du "vågner" lidt op i løbet af dagen. Kender godt de dage hvor man føler at man bevæger sig i slowmotion.

Håber i hvert tilfælde at du hår en god dag - og god fornøjelse med frisøren!

Knus Grith

MissMuffin sagde ...

mon ikke jeg nok skal vågne lidt op i løbet af dagen...
ha en dejlig dag:)

Madame sagde ...

Øv, det var synd, at Emma skulle ud midt i nat. Men det lyder dejligt, at du skal til frisør i dag - har du stadig kort hår og krøller?

MissMuffin sagde ...

Ja, det var lidt træls- men det var nu bar for en tissetår:)
Nej, nu har jeg kort, glat hår. Det er klippet med såkaldt undercut, så det er klippet kort med maskine i nakken og over øret, men håret over er noget længere...

Tina Liel sagde ...

Uh det må ha været koldt!!! Nyd frisørbesøget og citrontærten ser lækker ud - jeg kan ikke få det syrligt nok. KNUS♥

MissMuffin sagde ...

Tina, så er den li noget for dig:)
For sur, det er den hvertfald:)

Lone sagde ...

Solstrålen har fundet lille Emma. Det er ren nydelse for hende :-)

MissMuffin sagde ...

Emma elsker solstråler, så når solen skinner ind er det som regel nemt at finde hende:)

MissMuffin sagde ...

Emma elsker solstråler, så når solen skinner ind er det som regel nemt at finde hende:)

Anonym sagde ...

Hej! Er det en hund eller en kat? Den er nuttet :)

MissMuffin sagde ...

Haha, alletiders spørgsmål:)
Emma er en pekingeser, så hun ligner faktisk en perserkat, men er nu en lille hund:)