mandag den 15. februar 2010

Der var engang...

... et par af mormors de hjemmestrikkede i en størrelse 38... Så mødte de en kogevask... Og en tørretumbler...
Og så var det slut!
Hmm, skal vidst være lidt mere grundig næste gang der sorteres vasketøj herhjemme, for nu er der ikke sokker til meget andet end en storetå!

Frisørbesøget var som vanligt en fornøjelse og jeg er blevet li lidt kortere ligesom de sidste par gange. Så er håret hvertfald klar til brylluppet lørdag. Må nok også hellere besøge den lokale sol en af dagene, så mine vinterblege ben ikke skræmmer alle gæsterne:)

7 kommentarer:

VillaVillaKulla sagde ...

ha ha hvor er de fine dine små sokker! Hvem har vasket- Kristian? :) Carsten har ødelagt mange af mine uld-trøjer gennem årerne :)
Glæder mig til at se dit hår! Fik du klippet det op i den ene side?
Knus :)

Linda sagde ...

Må vi ikke få et billede af dig og dit nye hår? :)

Charlotte Amalie sagde ...

Ihh. øv at hygge sokkerne er vasket galt.. de ser rare ud!

Piskeriset sagde ...

Åh, de ser nu ellers søde ud. Er de ikke noget for Emma? ;-)

Jeg kender desværre godt problematikken - har engang fået vasket en tynd uldbluse ved 40 grader - vupti to numre mindre! Nu er den meget tætsiddende ;-)

MissMuffin sagde ...

Lotte, det er desværre mig selv der har gjort det, havde simpelthen ikke set de var kommet imellem håndklæderne:)
Nej, for Christina synes ikke det er langt nok endnu til det..
Så har har fået det kortere og så rundet mere af foran, så der både er plads til skilling og til pandehår:)

Linda, måske der kommer et en dag- det der med at blive fotograferet er ikke det bedste jeg ved:)

Charlotte, de var meget dejlige- jeg elsker mormors hjemmestrikkede!

Piskeriset, det var da nok li før de passede hende, haha:)
Jeg har heldigvis alrig gjort det før, men vasker også kun vores håndklæder på 60 grader, alt andet vaskes på 30...

Lene's kage-design sagde ...

åh ja, sådan et pr strømper har jeg også lige erhvervet mig!! det er så irriterende at finde ud af..

Du må igang med at strikke ;)

MissMuffin sagde ...

Lene, heldigvis er skuffen fuld af mormors de hjemmestrikkede, men ærgeligt at de her gik til:)