fredag den 26. februar 2010

EF: Endelig fredag...

Puuha... Godt der blev fredag, for det har været hårdt at komme igennem dagen idag.
Jeg er så slattent nu, at det er godt, at aftenens planer kun indbefatter soafen:)
Inden jeg tog hjem slæbte jeg mig dog i Kvickly X, for vi mangelede li et par småting og så var der tilbud på fiskefars. Så idag skal vi have fiskefrikadeller:)
Herhjemme er det Kristian der betaler størstedelen af den mad der indkøbes og sommetider synes han, at vores madbudget li er vel højt for os 2 og så en hund..
Hvis han nu købte AL maden, så ville han nok besvime:) For jeg er nok et luksusdyr og køber selv en del lækkerier som frossen frugt til min smoothie, specialiteter, økologisk dåsemad til Emma, lækkerier til madpakken, økologi osv...
Men det er en fair fordeling for mig, for det sjældent at Kristian vil have noget af det:)

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg kan godt følge dig - det er skønt at købe gode råvarer og delikatesser :-)

Jeg sørger for at bruge stort set alle rester og gå efter mange tilbud og discountvarer de steder, hvor det betyder knapt så meget, og det gør så, at vi godt kan tillade os at spise nogle 'ekstravagante' ting ind imellem. For det skal der altså være plads til - synes jeg ;-)

MissMuffin sagde ...

Ja, kunne jeg altid købe ind i Kvickly ville det være fantastisk, men virkeligheden byder mere på Netto:)
Vores madbudget er heller ikke ret højt, de fleste af vores vennepar ligger over vores budget, men der spiser mændene nok også mere end Kristian gør...