lørdag den 6. februar 2010

Dovneri...

Choko-bomben nåede vi aldrig til, for vinen gik ind og snakken flød, så vi glemte alt om den..
Den må prøves igen, for de andre piger har spist af den idag og siger den er god..
Måske næste weekend, hvor der kommer gæster til frokost...
Der er virkeligt ingen energi herhjemme, men jeg må hellere se om jeg ikke kan snøvle mig sammen til at lave et eller andet.. Imorgen skal der både vaskes tøj, handles til ugen, baby-besøg, skolearbejde og gerne en tur ud i den friske luft..
Kristian skulle sørge for aftensmaden idag, men han springer over hvor det er lettest og henter pizza fra Azurra. Jeg klager ikke!

7 kommentarer:

Mig sagde ...

Øjjj den ser mums ud... Du smider lige en opskrift hvis du prøver den ... ikk ???

Hyggehygge
Marianne

MissMuffin sagde ...

Marianne, det kan du tro jeg gør:)
Den var nem at lave, men den er lidt svær at vurdere når jeg nu ikke fik den smagt:)

Charlotte sagde ...

Opskrift, opskrift, opskrift!

MissMuffin sagde ...

Den kommer her så:
125 g smør smeltes sammen med 1 spsk sukker og 1 spsk kanel.
300 g mariekiks knuses meget fint(fx. i en foodprocessor) og kommes deri. Bland det rigtig godt.
Kom blandingen i en springform og pres det rigtig godt sammen.
Kog 2 dl fløde op.
Hak 400 g chokolade af god kvalitet og hæld fløden over. Rør det sammen til chokoladen er opløst. Hæld det over kiksebunden og glat ud..
Lad den hvile min. 4 timer på køl inden den vendes ud af formen...

Charlotte sagde ...

Taaark, den skal prøves!:o)

Mig sagde ...

Mange tak... lyder nem, og alt for god....

Hyggehygge

MissMuffin sagde ...

Marianne, den tager hvertfald ingen tid at lave:)