lørdag den 26. september 2009

Aftenens dessert..

Brownie med hindbærcoulis og vaniljeis..
Gæsterne var meget glade for desserten igår, men nøjes med at server små tern af kagen, for den er meget tung. Den syrlige hindbærcoulis passer godt til den tunge chokolade og søde vaniljeis. Sæt evt, resten med ind på bordet, så gæsterne selv kan tage mere hvis de vil..

Hindbærcoulis:
300 g hindbær, optøede
75 g flormelis
knapt 1 dl vand

Blend det hele sammen eller mos det med en gaffel, ligesom mig.
Tag et par af de største og pæneste bær fra til at pynte med.

6 kommentarer:

Eva Nynne sagde ...

Nøj - det ser lækkert ud. Heldige asener de gæster! :-)

MissMuffin sagde ...

Det er altså også super lækkert, heldigvis er der rester:)

MissMuffin sagde ...

PS: Jeg kan ikke komme til at svare dig på FB, der kommer en fejlboks frem, det har jeg problemer med i perioder- men det er mig du har fundet:)

Anonym sagde ...

Har du ind og imellem tænkt på at afprøve nogle af alle dine opskrifter på din pap.?
Jeg er klar.

Eva Nynne sagde ...

Jeg har fået beskeden fra dig... Har du mon ikke fået mit svar?

MissMuffin sagde ...

Jamen lille Pap, du kan da ikke li kage?
Imorgen kommer jeg jo hjem og har 2 slags brød, marengskys og muffins med:)