søndag den 13. september 2009

Bælte-dyr:)


Så er jeg tilbage til civilisationen efter en lang dag i Voerså, hvor internettet ikke virkede:)
Kl. 6 imorges kørte jeg nordpå for at passe de små basser mens mor var på udstilling med Rosa.. De er bar så søde og er begyndt at have masser af personlighed og øver sig noget så frygteligt på at lyde som farlige hunde...
Der er stadig 2 lækre hanner tilbage, så skulle sån en lille lækker sag være noget for dig, så ring eller send en mail til mor:)
Dagen er mest gået med en lille lur på sofaen, et par gåture i det dejlige vejr og lidt læsning..
Aftenen sammen med gymnasie-tøserne igår var hyggelig nok, men ikke noget jeg allerede længes efter at gentage. Det var dejligt at se de piger, som jeg i forvejen har kontakt med og de andre siger mig stadig ingen ting for at sige det ligeud..


2 kommentarer:

Lone sagde ...

De ligner rigtignok bæltedyr :)
Hvor er de altså kære. Du frister meget med de skønne billeder...
Ærgerligt, at man ikke bor i nærheden af den mor, så man kunne være hvalpe-passer :-)

MissMuffin sagde ...

Ja, de har rigtig mange rynker nu..
Du skal jo næsten ha sån en lille en Lone, de er sinpelthen så søde!
De sover stadig meget, men om en uges tid vil jeg tro at der er fuld fart over feltet når de er vågne...