mandag den 14. september 2009

Godt klædt på..

I lørdagens stramme program var også en hurtig jagt på en ny vinterjakke lagt ind. Jeg synes det kedeligt at købe vinterjakke, men hjem røg både den perfekte jakke og et par støvler på tilbud til ingen penge, selvom jeg hellere ville have haft en lilla kjole og guld-strik:)
Heldigvis var Kristian med til at holde mig på rette kurs:)

Idag har jeg haft bilen og tillod mig den luksus at køre en halv time før hjem, men så mødte jeg også tidligt imorges:)
En hurtig svingtur i Kvickly efter Emmas ynglings-dåsemad og en tur i den store genbrug for at kigge efter skænk og så gik turen ellers bar lige hjem til en halv time på sofaen:)
Nu har vi gået tur, Emma har spist livret og jeg en Nutella-mad, for Kristian er på overarbejde og jeg gider ikke de store udskejelser i køkkenet.
Planerne om at lave Hannes æble-sirup er udskudt til en af de kommende dage.
Dog står et par af havens æbler og bobler sammen med sukker, et nip brun farin og et drys vanilje og snart er der lækker hjemmekogt æblemos til en lille dessert imorgen. Jeg elsker æblekage!

3 kommentarer:

Sofie Maria sagde ...

Hvor ser den jakke lækker ud. Hvor har du købt den??

MissMuffin sagde ...

Den er fra Vila og koster 600 kr..
Den er rigtig lækker, jeg vil helst have en jakke der går ned over numsen og har hætte til de regnfulde dage:)

Sofie Maria sagde ...

Det er lige præcis mine krav til en vinterjakke ;) Må vist lige en tur forbi Vila idag...!