torsdag den 17. september 2009

September-Liv

Efter en lang dag på arbejde har det været skønt med en lang tur ved fjorden i det dejlige september-vejr..
Kristian og Emma hentede mig ved toget og så tog vi, lige som mange andre ned og nød de smukke omgivelser. Vi fortrød, at vi ikke havde taget tæpper og mad med, for der var lige vejr til en picnic..
Der var masser af sejlskibe, kajakker og små joller på vandet og en enkelt på vandski så vi også. Det er jo også ved at være sidste chance..
Vi kommer dog ved fjorden hele året rundt. Der er altid så skønt og en hel særlig stemning. Helt nede ved Egholm-færgen er der bygget helt nye lejligheder med panorama-vinduer ud mod vandet, kun få meter fra vandkanten. Der kunne jeg altså godt bo!
Nu skal aftenen bruges i sofaen med fjernsyn, stearinlys, det nye BoligLiv og et glas iskold cola..

6 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Der ser rigtig skønt ud der ved fjorden. Jeg hoppede også på Boligliv og cola.

Tror du at der skal til at hækles betræk til fjernsyn her i blogland nu :):)

Knus

Mette Lykke sagde ...

Det ser dejligt ud.. Emma ser ud til at nyde det, den søde lille hunde pige.. Glæder mig til se hende i vinter gardaroben..
Uha nyt boligliv.. det skal jeg have købt og hygge med i aften..
God weekendt..
Knus fra Mette.

MissMuffin sagde ...

Der er så lækkert!

Haha, jeg ved sq ikke helt om hvad jeg synes om det. Det hvertfald anderledes! Måske du skal kaste dig over at lave et Pernille:)
Jeg er til gengæld ret vild med hendes sengetæppe...

MissMuffin sagde ...

Hov Mette, vi skrev vidst li samtidig:)
Emma elsker turen ved fjorden og igår var hun virkeligt energisk og helt vildt fjollet!
Jeg synes ikke det nye BoligLiv er vildt godt, men der er da lige et par opskrifter jeg skal afprøve:)

God weekend til jer på skønne Ærø:)

Madame sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder du har taget - ja, tænk at bo med panoramavinduer lige ud til vandet. Det gad jeg også godt :-)

MissMuffin sagde ...

Der er så smukt dernede..
Jeg vil skyde på at der er 2,5 - 3 meter fra vinduerne til vandet, det er så fint!
Men ingen af dem er til salg og de er nok heller ikke til at betale:)