mandag den 21. september 2009

Natteroderi..

Jeg ved ikke om det har været hævn over at blive proppet i den lyserøde jakke, men Emma har vækket mig flere gange i nat. Da det skete tredje gang røg hun ud af soveværelset, men alligevel fik hun sig sneget ind igen.
Da jeg ved 4-tiden endeligt var ved at falde i søvn vågende jeg så ved en mærkelig lyd, der viste sig at komme udefra. Lyden blev højere og var temmeligt irriterende.
Da jeg så rejser mig og kigger ud af vinduet, der vender ud mod gaden, så står der en mand med et vildt hår og vildt skæg mit ude på vejen og blæser i en mundharmonika, kun afbrudt af lidt uforståeligt råberi og af at han skal tage sig nogle gevaldige tåre af den flaske spiritus han har i den anden hånd..
Så har man da set det med.
Nu er jeg godt nok træt og vil glæde mig til at komme hjem i eftermiddag på sofaen og få en lille halv time:)

8 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en nat - ja, du trænger da til at få en lur! Jeg kan se manden for mig, uha, han trænger vist til at sove rusen ud ;)

Rigtig god mandag til dig!

Pernille på 1. sagde ...

Det er så træls når ens nattesøvn bliver spoleret, så kan man slet ikke hænge sammmen dagen efter.

Jeg syntes nu den er smart Emmas nye jakke :)

Din opskrift på kartoffelsalat/fad bliver brugt her på 1. i aften, jeg har lige printet ud :)

Knus

Linebinevaskemaskine sagde ...

Det var da lidt en begivenhedsrig nat! kender det godt når vi "låner" min mor og fars hund :) det er ikke sådan at være land-hund og ikke være vant til alle de lyde.
Hehe der er mange mærværdige mennesker i Aalborg og omegn :)

MissMuffin sagde ...

Madame: han havde da hvertfald noget af en fest:)
Han lignede nu bar en af dem der aldrig er ædru, så mon ikke han fortsætter hvor han slap:)
God mandag:)

Pernille: Ja, jeg skal altså have mine 7 timer for at fungere optimalt!
Jeg synes også den er smart, men det kan der være delte meninger om:)
Salaten er også super lækker:)
Knus

Linebinevaskemaskine: Emma sover jo hele dagen og så bliver hun nogen gange frygteligt rastløs om natten og roder rundt under sengen og larmer..
Ham der var hvertfald noget for sig selv, men sikke en frygtelig larm! Jeg håber ikke han skal til at gøre det til en vane!

Mette Lykke sagde ...

Jamen Emma ville heller have haft en natkjole med flæser og glimte sten.. Hun er vel en dame..

MissMuffin sagde ...

Haha, så må jeg få syet flæser og glimtesten syet på hvis det kunne behage damen:)

Lone sagde ...

Emmas nye jakke er så fin. Det dog være mærkeligt for en hund at få tøj på. Hun skal nok øve sig i at gå med den hjemme, før hun skal have den på ud, så hun ikke får en mærkelig gangart :-)

MissMuffin sagde ...

Jeg ved ikke hvad hun lige har imod netop den jakke.
Hun har 2 strikketrøjer som hun ingen problemer har med at gå i, dem brugte vi sidste vinter på de kolde dage. Hun gik oss fint rundt i den her- men skulede ondt til mig:)