søndag den 20. september 2009

Søndag

Lyngen i kolonihaven blomstrer virkeligt derud af!
I det nyeste nummer af boligliv står der, at hvis efterårslyngen blomstrer i toppen bliver det en hård vinter, men hvis den blomstrer i siden bliver vinteren mild.. Min lyng blomstrer over hele linjen, men mon ikke der er forskel på de forskellige lyngsorter:)

Idag har jeg sovet længe, næsten til kl. 8!
Planerne om at komme et hurtigt kig i kolonihaven igen idag er afviklet igen, for vi skal i biografen til kl. 16. Inden da, så er der nok at tage fat på herhjemme med oprydning, støvsugning og vasketøj, så vi er klar til en ny uge.

Igår da postkassen blev tømt lå der en mærkelig, tyk kuvert med mit navn på. Søde Lotte havde sendt mig en lille pakke fyldt med lækkerier fra apoteket hvor hun arbejder. Så nu skal der smøres løs, så jeg kan bestemme hvilke cremer jeg skal investerer i. Tusind tak Lotte:) Jeg bruger flere af apotekets hudpleje-produkter, de er så lækre og priserne er rimelige. Bla. bruger jeg Decubal, som er uden parfume, parabener og alt muligt andet skidt og så deres lidt mere lukseriøse linje Avene, hvor især "Cold Creme" bodylotionen er et hit.

3 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

God søndag min ven.. Skal du se Pigen der leget med ilden ?

Piskeriset sagde ...

Dejligt lyngbillede - elsker lyng! :-)

Rigtig god biotur!

MissMuffin sagde ...

Vi havde godt nok snakket om det, men vi har endnu ikke fået set "Mænd der hader kvinder", så jeg tror vi venter til begge er udkommet på dvd.
Vi skal se "The Proposal", som skulle være en sød og sjov komedie.
God søndag..

Piskeris, jeg elsker også lyng. Det minder mig om "hjemme" og min farmor og farfars sommerhus, for der er enormt meget lyng på de kanter..

Knus