onsdag den 30. september 2009

Onsdag

Åh ha, jeg er godt nok træt for tiden..
Det må være den mørke tid der spøger, for hver aften kl. 21 kan jeg næsten ikke holde mine øjne åbne længere! Sån kan det altså ikke gå en hel lang vinter, så mon ikke energien kommer på et tidspunkt...
I aften skal jeg igen ud at spise med nogen af Salling-tøserne, så det glæder jeg mig som altid til. Først, skal jeg dog ind og have sendt pakken til Lisa og have købt en fødselsdagsgave til fredag, til en som ingenting rigtig ønsker sig.
Naboens datter(som langt ude er noget familie) bliver 18, men hun er ikke som alle andre piger på 18.. Nu må vi se hvad jeg kan finde på... For når man bliver 18 må gaven gerne være noget særligt..
Men først skal en dag på arbejde overståes..

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Hav en rigtig god arbejdsdag, det må kunne lykkes ☺

MissMuffin sagde ...

Mon ikke det gør:)