onsdag den 16. september 2009

Læsehest..

Selvom jeg elsker at kigge i mine kogebøger, så er det altså ikke helt det samme som at læse i en god bog:)
Sofie har forsynet mig med nye bøger, som hun synes jeg skal læse. "Jordens Søjler" af Ken Follet er jeg færdig med og jeg synes faktisk at det er en rigtig god bog og forfatterens måde at skifte mellem fortællerne på er lige mig. Imens at Sofie selv kæmper sig igennem den enorme fortsættelse går jeg igang med Camilla Läckbergs "Tyskerungen". Jeg har læst hendes andre bøger og de var hvertfald rigtig gode..
Så underholdningen er sikret her de mørke aftener, hvor der alligevel aldrig er noget i fjernsynet..

9 kommentarer:

Madame sagde ...

Det er så dejligt at have gang i en god bog, hvor man føler sig godt underholdt! Dine ser spændende ud!
Jeg har altid gang i flere på én gang - og det er jo ikke helt smart ;-)

MissMuffin sagde ...

"Jordens søjler" kan hvertfald anbefales, dne er rigtig god når man først li kommer igang..
Jeg nøjes med en bog af gangen Madame, for 2 bøger på engang ville sikkert forvirre mig:)

Lone sagde ...

Jeg elsker 'Jordens Søjler'.
Jeg lånte den på biblioteket første gang, jeg læste den. Købte den bagefter, fordi jeg måtte eje den selv. Rufus splittede min nyerhvervede bog ad i 1000 stumper, da han var hvalp, hvorfor jeg måtte ud at købe en ny.
Ved du, at 'Uendelige Verden' er en fortsættelse af 'Jordens Søjler'?
God fornøjelse med læsestoffet :-)

MissMuffin sagde ...

Ej, sikke en fræk hvalp ham Rufus har været!
Ja, men Sofie, min bog-pusher, er lige igang med den selv, så jeg kan først låne den når hun er færdig- det er en ordenligt bog!

Linebinevaskemaskine sagde ...

uuuh bøger :) kom selv til at købe den nye Dan Brown bog i går. Glæder mig til at komme igang med den :) "Værelse nr. 10" af Åke Edwardson er også god.
Går selv og venter på at jeg kan låne tyskerungen men jeg er nummer 430 :( så det er vidst bedre at ønske sig den til jul :D

Pernille på 1. sagde ...

jeg har også altid gang i en bog MissMuffin, og jeg har læst begge de her bøger, du bliver ikke skuffet over Tyskerungen.

Rigtig god fornøjelse

MissMuffin sagde ...

Line, jeg køber aldrig bøger- kun kogebøger. Sofie, min veninde der bor nedenunder har efterhånden arbejdet sig op til et mindre bibliotek, så der holder jeg mig forsynet:)
Skal lige undersøge om hun har nogen af de bøger du nævner, ellers må jeg på biblioteket. Tak for tippet:)
Knus

Pernille, jeg synes starten er lidt kedelig, men nu må vi se om den ikke ender med at blive rigtig god ligesom hendes andre bøger:)
Knus

Piskeriset sagde ...

Dejligt med nyt læsestof :-)
Vi har lige købt 'Uendelige verden', da den endelig er kommet på tilbud! Der skal dog liiige sættes noget tid af til at læse den, for den er omkring 1000 sider lang!

MissMuffin sagde ...

Piskeris, jeg har godt set hvor tyk den er! Den er ikke lige sån at få læst sig igennem på en aften eller en bog man li snupper med på tog-turen:)