søndag den 27. september 2009

Søndags-leg...

Morgenturen er gået og Emma ligger her ved min side og tigger nybagt wienerbrød. Den hund har altså ingen manerer!
Jeg har endnu et brød til hævning på køkkenbordet, for her om et par timer kører jeg nordpå for at lege med hundehvalpene hjemme ved mor. Naboens datter, som ikke er helt aldersvarende vil så gerne se dem, så jeg har lovet hende at hun måtte komme med op og se dem når de blev store nok, så det bliver idag..
Mor siger de er blevet nogle rigtig vildbasser, så det skal nok blive hyggeligt:)
Inden da, så skal jeg da vidst li nå lidt vasketøj og de brød der skal vidst også li ha en tur i ovnen..

5 kommentarer:

Madame sagde ...

Uhm, det lyder dejligt med nybagt brød om morgenen! Giv de små vildbasser et klap fra mig - måske får vi et billede af dem her på din blog?

God søndag til dig!

MissMuffin sagde ...

Ja, hvis man er tideligt oppe er der altid lunt brød ved bageren. Pigerne derovre ved at jeg gerne vil have det lune, så de kigger altid efter det- måske et tegn på at jeg kommer der for tit:)
Hvis de kan sidde stille længe nok til at de kan fotograferes, så skal der hvertfald nok komme billeder:)

God søndag:)

Anette sagde ...

Lækkert med nybagt brød. Håber du kan få hvalpene til at sidde stille så vi kan få et par billeder af dem. God søndag.

frk. Bibo sagde ...

Lyder som en rigtig god søndag. Nyd den. ;)

MissMuffin sagde ...

Anette, det kom godt nok til at knibe, de var ikke særligt samarbejdsvillige:)
God søndag:)

frk. Bibo- god søndag til dig også:)