søndag den 20. september 2009

Candyfloss...

Haha, ikke et særligt godt billede i får af hende Emma, for ja, hun blev temmeligt fornærmet over at blive trukket i hendes nye outfit:)
Til de 40 kr som den har kostet er den et udemærket alternativ til den 600 kroners-jakke jeg ellers havde i tankerne, for så tit regner jeg ikke med den skal bruges. Så Emma må finde sig i at hun skal ligene en candyfloss når vi skal ud de kolde dage:)
Føtex var et sandt mareridt, jeg ved ikke hvornår jeg lærer at søndags-åbent er noget fanden har skabt. Folk var som vilde og kastede sig over smykker og børnetøj og skændtes højlydt mens alle børnene vrælede derud af.
Vi fik snupper jakken og et par sodavand på tilbud og så tog vi da ellers bar flugten!
Emma ligger helt op af Kristian lige nu og sender mig skulende blikke, ikke sikkert vi er venner foreløbigt..

8 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

haha, hvor er hun fin :) folk bliver helt mærkelige i hovedet når der er søndagsåbent. Sure mennesker! Men dejligt at i da fik hapset lidt tilbud :)

Mette Lykke sagde ...

Så fin hun er, men model drømme har hun ikke..

Birthe sagde ...

Ha-ha , jeg kan godt forstå at søde Emma ser sur ud :-)

Eva Nynne sagde ...

Åh... hvor ser hun skøn - men også lidt sur ud ;-)

Piskeriset sagde ...

*tihihihi!*
Hvis jeg var hende, ville jeg også se fornærmet ud, men jeg er heller ikke så god til lyserød ;-)

Vi prøvede at smutte forbi Føtex kl. 15, men der var OGSÅ overrendt af mennesker! Hvad lavede de dog der?! Nå, men vi bed tænderne sammen og fik handlet ind - så får jeg ikke lange arme af at handle ind på vej hjem fra træning i morgen, og det er meget godt.

MissMuffin sagde ...

Linebinevaskemaskine: Jeg tror desværre ikke hun er helt enig, haha:) Ja, folk bliver som vilde dyr- men må altså også indrømme at jeg ikke er særligt overskuds-agtig i sådan nogle situationer!

Mette, det tror jeg ikke hun har nej. Hver gang jeg kommer i nærheden af hende med kameraet ser hun generelt fornærmet ud og at det så denne gang skulle foregå iført sån en mundering fik hende ikke til at elske mig højere:)

Moster: Jeg synes hun er såå yndig:)

Eva: Hun har nærmest kun ville snakke med Kristian her i eftermiddag og er først blødt op efter vores gåtur her til aften:)

Piskeris: Jeg er heller ikke lige særligt vild med den, men jeg har lidt svært ved at overbevise mig selv om at en til en 500-600 kr er det værd bar pga farven. Så stakkels Emma må lide:) Istedet vil jeg forkæle hende med en ekstra god kurv, ny øko-hundeshampoo og et stort lager af snacks:)
Jeg ved ikke hvad der trak SÅ meget, men folk var godt nok vilde!Godt i overlevede:)

MetteSofie sagde ...

Hvor hun fin, lille Emma-pigen :)

MissMuffin sagde ...

Mette, jeg tror desværre ikke hun er enig med dig:)