torsdag den 10. september 2009

Endnu en torsdag..

Igår var jeg ude at spise med de skønne Salling piger og det var et hyggeligt afbræk i ugen.. Det passede Kristian fint, for så ku han se fodbold i fred:)
Torsdagen idag er jo ligesom alle andre torsdage: lange. UF!
Men idag er det også min Paps fødselsdag. Stort TILLYKKE Pap!!
Nu skal de næste dage bar hurtigt overståes, så det kan blive weekend! Ikke fordi weekenden byder på en masse afslapning, men istedet bar lidt hygge og gode oplevelser. Og så skal jeg hjem og passe de små hundebasser på søndag, når mor skal på udstilling, de er bar blevet så store og smukke..

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Et stort tillykke med din pap, MissMuffin! Uf, det er lidt synd, at du har lange dage om torsdagen, men i morgen eftermiddag begynder en dejlig lang weekend ;O)

God tordsdag til dig!

MissMuffin sagde ...

Tak:)
Jaa, det er ikke lige det jeg synes bedst om, de lange torsdage!
Fredag er jo heldigvis en lidt kortere dag og så kommer weekenden:)

Ha en god dag Madame:)

Mette Lykke sagde ...

Tillykke med Pap..
Så har du nok fået kage to gange i dag..Ikke så ringe for en lang torsdag.

MissMuffin sagde ...

Tak Mette, men så voldsomt er det nu ikke gået for sig:)
Jeg skal først hjem til fødselsdag på søndag:)