tirsdag den 8. september 2009

Lys og mørke..

Det er vidst stadig lidt for tideligt at drømme om weekend, men efter nætterne og morgenen er begyndt at blive så mørke, så sover jeg som en sten og er virkeligt træt når jeg skal op..
Så kunne jeg godt li ha sovet en times tid mere:)
Det bedste ved den mørke tid er, at det igen bliver tid for stearinlys. Jeg elsker levende lys!
Idag skal vejret vidst blive ganske fornuftigt, så nu må vi se om vi orker at ta i kolonihaven i aften og lave lidt..
Hvad skal i lave idag?

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg håber, I kan komme i kolonihaven i aften, det lyder hyggeligt :-)
Jeg elsker også levende lys - så har vi da lidt at glæde os til nu, hvor den mørke tid truer ;)

MissMuffin sagde ...

Vi skulle jo gerne have gjort klar til at lukke ned her om en måneds tid og der er stadig nogle projekter der mangler...
Ja, lidt positivt skal vi jo også finde ved at vejret og lyset ændre sig.
God dag:)

Irene sagde ...

Hej MissMuffin, Nu har jeg været rundt i de sidste par dages blog indlæg, og sikke mange fine ting du har fået...Skabet er virkelig flot og dit nye spisestel er da bare så smukt,drinks bogen har jeg også, og den er virkelig god og de banan/torblerone muffins ser godt nok lækre ud...Uhmmm'
Sikke meget der er sket for dig i denne weekend ;-)

MissMuffin sagde ...

Hej Irene..
Ja, der er fart over feltet de her dage:)
Skabet er jeg så glad for selvom det kommer til at koste mig en ny skænk og spisestellet er lige som jeg kan li det:)
Knus