fredag den 25. september 2009

Gæstebud..

Jeg er nogenlunde med og har tilladt mig selv (og Kristian) en nødvendig pause mens gulvene tørre- jeg skal altid li ha vasket gulv inden der kommer gæster, ellers får jeg det helt dårligt, også selvom jeg ved jeg vaskede det for 2 dage siden:)
Det der skal blive til lækre, sprøde flutes efterhæver og skal snart i ovnen. Jeg er spændt på resultatet, for den lille klat dej i den store skål havde vokset sig ud over det hele og truede med at overtage køleskabet! Dejen er meget elastisk og klistret, så nu må vi se- ellers er det rart at bo over for en bager..
Det skal nok blive en hyggelig aften..
Kan i have en dejlig fredag- og husk nu konkurrencen!

2 kommentarer:

Lone sagde ...

Sikke en yndig borddækning, MissMuffin :-)

MissMuffin sagde ...

Tak Lone, det er arvestykkerne der er fundet frem:)