søndag den 6. september 2009

Det berygtede skab..

Her er det så, det skab der kommer til at betyde, at jeg må købe en ny skænk:)
Lige nu står det i skammekrogen inde i soveværelset, så må vi se hvad der sker med det i fremtiden. Jeg vil ikke af med det!

Idag skal jeg på tur med Sofie og Lise. Turen går til Ikea i Århus og det er lidt en udfordring, for det er mig, der skal køre! jeg er jo ikke helt vild med at køre bil, men det er blevet noget bedre på det sidste, så nu tager jeg næste skridt på vejen... Turen er mest for hyggens skyld, for med den bette bil vi har, så er der ikke plads til de store investeringer, men mon ikke også det er godt nok:)
Nu må jeg hellere suse over til bageren efter søndags-rundstykker:)

8 kommentarer:

Madame sagde ...

Godmorgen, MissMuffin, jeg synes din skab er meget smukt!

Ha' en rigtig god tur til Ikea - det er en af mine yndlingsforretninger :-)

MissMuffin sagde ...

Godmorgen Madame..
Det er jeg glad for at høre, for selvom det har udviklet sig til en besværlig affære, så er jeg glad for det:)
Ikea er også en af mine ynglingsbutikker:)
Ha en dejlig søndag:)

Mette Lykke sagde ...

Jeg kan godt forstå du ikke vil af med det skab.. det er så fint og smukt, det ville jeg også flytte om for at kunne beholde..
God tur til Ikea, bare det var mig.

Karin Grøn sagde ...

Godmorgen Miss Muffin. Jeg synes også det smukt og faktisk så jeg også på det i Sæby i Blå kors, dog ikke til mig selv, men til datteren, men det er for bredt til hende, så det var jo godt jeg lod det står, så du kunne få det. Forslag til anvendelse hvis du ikke finder en skænk kan være at save den nederste del af og bruge det som vitrineskab hængt op på væggen, hvis den kan holde det. Det vil være smukt med dine vinglas osv, - bare en ide.

Sofie Maria sagde ...

Hvor er det yndigt det skab! Forstår godt du ikke kan skille dig af med det;)
Hvad siger Christian egentlig til den romantiske stil? ;)
Dit toiletmøblet, som står ved siden af, ligner mit på en prik! :)

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er det bare super dit skab, det ville altså lige passe ind her på 1.

Ikea er skøn at handle i, jeg venter med stor spænding på at det nye kæmpe Ikea åbner til november her i Odense

Knus

MetteSofie sagde ...

Ih hvor er det fint.. Og stort! Helt sikkert et fint fund til prisen :)

MissMuffin sagde ...

Hej Karin..
Det er altså også et ordenligt skab! Vi har også snakket om at tage den nederste del fra, men vi tror bar stadig ikke at den tiltænkte væg kan bære det alligevel. Så jeg må igang med at jagte en bred skænk, for det vil altså bar være perfekt i mit køkken med vinglas og små arvestykker i..

God weekend..

Hej Sofia Maria..
Jeg vil bar ik af med det, om det så må koste en helt ny skænk:)
Kristian er mest til den minimalistiske stil med sort, stål og læder, men da vi officielt ikke bor sammen, da hans lejlighed står til salg, så er det kun mine ting der er her og derfor også kun mig der bestemmer- jeg tror han er ved at lære at leve med det:)
jeg elsker toiletmøblet! Det er fundet i garagen da jeg flyttede ind her og så istandsat med en klat maling..

Knus

Hej Pernille
Jeg tænkte nok du ville synes om det:)
Vi får også en Ikea i Aalborg engang til foråret, det er også noget jeg ser frem til:)

Hej Mette Sofie..
Jaa, det var lige pludseligt kæmpe stort da det kom hjem i lejligheden!
Men jeg synes også det var billigt:)

Knus