søndag den 27. september 2009

Fuld fart fremad...

På stribe:)
Meget farlig støvle:)
Nok tog jeg omkring 30 billeder, men det er kun de 2 her der har hele hundehvalpe på. Ellers kan jeg byde på nærbilleder af tænder, næser, ører og en enkelt pote:)
De er bar så søde, de små basser. De er nu 5 uger gamle og kan flytte hjemmefra her om en 3-4 ugers tid- var det ikke noget for dig med sån en lille skat? Så lover jeg, at jeg ikke lærer den at spise sko:)
De er nogle rigtig skønne små kælepotter, så der er nok at se til hjemme hos mor.
Bagefter kørte vi til stranden og gik en god tur, så vi også lige fik lidt luft idag.
Nu kunne jeg bar godt bruge en middagslur:)
Konkurrencen om den lille kogebog er nu slut og jeg vil i aften i samarbejde med gæste-dommer Kristian, udtrække en vinder:) Skulle du nu lige have et bud, som du ikke har fået afgivet, så går det nok, for jeg opdager det nok ikke lige under min middagslur:)

11 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

åhhr de ser dejlige ud :) de er desværre bare for store til lejligheden.

MissMuffin sagde ...

De er rigtig dejlige!
De kunne nok bo i en lejlighed, men så kræver de hvertfald også en del motion..
Så jeg foretrækker selv at have en lille tæppe-tisser:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

har slet ikke tid til at mortionere så stor en hund hehe låner mine forældres bomuldshund Fie og saser selv på at få en engang :)

MissMuffin sagde ...

Fornuftigt.. De er altså også søde:)
Jeg skal have en lille hund igen når Emma ikke er mere og så med tiden vil jeg gerne have en større hund, for jeg kan godt li at gå ture- men en stor hund begrænser også mine pasningsmuligheder og min hund skal ikke på pensionat:)

Linebinevaskemaskine sagde ...

enig! ville simpelthen ikke kunne bære at efterlade min hund på en pension :( Vi har altid haft hund derhjemme og ingen af dem har været på pension :) de er altid blevet passet af familie og venner der elsker dem (næsten) lige så højt som os :)

Linebinevaskemaskine sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anette sagde ...

Hvor er de søde :P Ha ha - lov du bare det med skoene men husk lige at blive enige med hundene :P

Lone sagde ...

Ih, hvor må de altså være lækre at kæle med :O

MissMuffin sagde ...

Anette, nu fralægger jeg mig bar min skyld, så må resten være hundens:)

Lone, der er simpelthen så skønne og bar helt vilde med at blive nusset:)

Madame sagde ...

Haha, hvor er de dog dejlige, MissMuffin! Jeg kan overhovedet ikke stå for små dyrebørn ;O)

MissMuffin sagde ...

Det kan jeg heller ikke Madame, de er jo simpelthen for søde!
Og de bliver kun sjovere når jeg skal hjem næste gange, så er der fuld fart på:)