tirsdag den 3. maj 2011

Den første yoga-time..

Jaa, bortset fra at måtte indse, at 8 kvinder +40 er langt mere smidig end mig, så var det faktisk helt ok:)
Altså, jeg gik egentligt rundt og troede, at jeg var sån okay smidig, men det er jeg da hvertfald overhovedet ikke! Puuuuh, hvor var det monster hårdt!
Den der sol-hilsen voldte mig nogle problemer, for jeg har simpelthen ikke motorik til det!!
Jeg håber, at det kommer, for jeg skal helt sikkert afsted igen.

Da jeg kom hjem bestemte jeg mig for, at ta mine ekstensions ud, så jeg var klar til at blive klippet og farvet idag.
Det var et mareridt og jeg skal aldrig ha hotfusion i igen!

Ude er det heldigvis nu, kun lidt lim er tilbage i håret, men det er heller ikke så lækkert.
Det hjælper Christina med at ordne i aften..

Idag har jeg fri, for jeg skal til en opfølgende undersøgelse på gynækologisk idag.
Jeg er faktisk ret positiv over det, for lægen er meget sød og tar mig meget seriøst, så jeg håber på at være uden skavanker i løbet af noget tid:)
Det er ikke kun mig, der skal til lægen idag. Emma skal ha fjernet sine sting fra sidst, men det bobler hun lykkeligt i stolen uden at vide endnu:)
Så en travl dag, hvor vi også lige skal nå at handle til det tomme køleskab..

5 kommentarer:

Cecilie L. sagde ...

Godt du var glad for yoga. Jeg har gået til yoga (mere eller mindre fast) i 5 år, og jeg kan altså stadig ikke nå mine fødder. Men jeg har en god træner, der siger, at det ikke er det det handler om :) Man skal bare holde op med at kigge på andre mennesker ;)

Men jeg har været rigtig glad for det!

Karin Grøn sagde ...

Håber du får en god fridag, når alle trængslerne med lægerne til både dyr og mennesker er overstået. Håber også du får glæde af yogaen.
Var selv en tur i Salling i går og fik også både den ene og anden slags eddike med hjem. Det var godt nok dejligt. Desuden fik jeg er par sko og et par sandaler til halv pris, netop det mærke min lamme fod så godt kan lide. Det er ganske vist ikke skønhedsåbenbaringer af sko men så køber man dem bare i RØDT og så er de fine alligevel.

Kathrine sagde ...

Godt at yogaen gik godt, jeg overvejer lidt at prøve det - har prøvet bodyflow i fitness, og det var også ok :-)

God dag til jer!

MissMuffin sagde ...

Cesilden, jeg kan slet ikke nå mine fødder, haha!
Frygter også mest, at jeg ikke kan lære den der dumme solhilsen, den er alt for advanceret i forhold til resten:)

Karin, der var nemlig rigtig mange gode tilbud, men jeg syns alligevel at det var lidt overdrevet med hysteriet!

Trine, mit fitnescenter er vidst ikke så advanceret, at det tilbyder bodyflow, så jeg nøjes med yogaen:)

Alec sagde ...

Ja, yoga er en god måde at holde kroppen smidig på :)

Hilsen

Alec
sushi i København