torsdag den 26. maj 2011

MissMuffin som Hooligan


Nå ja, det er vidst noget af en overdrivelse, for man kan vidst ikke engang kalde mig fodboldfan:)
Sammen med Kristian og Nicole var jeg på stadion og se AAB spille igår.
Ikke fordi, at jeg pludseligt har bestemt mig for at ku li fodbold, men fordi at Nicole for nyligt er blevet kærester med en af spillerne, så vi sku ud at se hvad det var for noget.
Kristian var med som støtte-pædagog:)

Jeg synes faktisk, at det var en sjov oplevelse, for det er noget lidt andet, når man kan se det hele tæt på og mærke stemningen fra de ihærdige supportere.
Første del var dog noget hård, for bag os sad nogle virkeligt idioter.
Sån nogle halvgamle, halvfede brokrøve, der vidste alt om fordbold, selvom de højst sandsynligt aldrig selv har spillet andet end serie6 i deres lokale klub.
Nøj, hvor kan sån nogle lukke meget l*** ud!
Jeg styrede mig og sagde ingenting, for det gør man vidst ikke på stadion, for der skal den slags, der ikke kommer ud så tit, have lov til at føre sig lidt frem:)
Istedet fik jeg da udvidet mit ordforråd betragteligt; "mande-tackling", "pølse-spil" og "højrøvs-spark".
Jaa, hvad siger I så, det har været vise ord ikke?

Jeg tror desværre ikke, at jeg er en særligt god tilskuer.
Første mål opdagede jeg ikke helt, for jeg var ved at grine af en af spillerne, der havde tydelige balanceproblemer.
Andet mål opdagede jeg næsten heller ikke, fordi en af fodboldspillerne tørte ansigt i sin trøje, så jeg ku se hans nydelige vaskebræt.
Dog ved jeg, at kampen endte 2-1 til de forkerte og at det er noget skidt for AAB, som nok rykker ned i 1.division.

Sjovt nok var jeg ikke inviteret med på første række som fotograf, så jeg må nøjes med at bruge min Iphone:)

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg vidste, det ville komme en dag :-D

Hm - gad vide, hvad et højrøvsspark er...

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

hahahaha - sikke da en oplevelse :) Det lyder i hvert fald til at have været en sjov tur, trods manglende interesse for sporten :) Enig med Piske, hva mon et højrøvsspark er? Jeg har gået tilfodbold hele livet næsten, og jeg har heller ikke stødt på netop det ord :D

Cæcilie sagde ...

Åh, det er lige sådan fodbold skal ses. Man kan grine af dem, der fjoller rundt og tjekke deres flotte ben ud imens! Jeg har svært ved at forstå hvordan den sport er blevet så populær. På den anden side -Min kæreste går på jagt. Det forstår jeg endnu mindre!:)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, jeg blir jo dagligt hjerneskadet af ham herhjemme:)
Altså, ifølge det der skete på banen er det et dårligt hjørnespark/et uberrettiget hjørnespark, men hvem ved?

Kristine, så burde du da kunne kaste lys over sagen når du er fodboldspiller:)

Cæcilie, jeg kan måske godt forstå det, men når manoverhovdet ikke ejer konkurrencegener lige som mig, så fanger det altså bare ikke.
Meen, med det sagt, så bliver det ikke sidste kamp jeg kommer til at se:)