søndag den 15. maj 2011

Godmorgen

Nøj, hvor kører internettet langsomt herhjemme idag, det er helt vildt!
Skidt, det er søndag og der er ikke mange planer på programmet, så jeg har vel tid til at vente...
Vasketøjet er en obligatorisk del af mine søndage, så det skal også ordnes idag, hvor 4 kurve med tøj allerede står klar til en tur i maskinen.
Rengøringen klarede jeg i torsdags, så der er ikke meget at komme efter idag og det er skøøønt!
Derfor har jeg også meldt mig til halvanden times yoga i eftermiddag- syns bar stadig at jeg er øm i hele kroppen efter i torsdags!!
Hvis der holder tørt, så tror jeg at jeg vil ta Emma med en tur i skoven, men jeg tvivler, for himlen er allerede grå og truende.

7 kommentarer:

Marie sagde ...

Det er kun et godt tegn, at du er øm i kroppen, det betyder nemlig, at du får brugt nogle muskler, som du ikke plejer.
Men bare rolig det går væk, og om nogle gange er du overhovedet ikke øm. :-)

Piskeriset sagde ...

Her har vejret skiftet fra sol til truende gråvejr til sol igen hele morgenen. Det er ikke helt til at blive klog på.

Er det astanga-yoga du går til? Det kan være temmelig hårdt, selvom man ikke skulle tro det, når det 'bare er yoga' (jeg blev i hvert fald noget overrasket, da jeg prøvede det første gang :-))

MissMuffin sagde ...

MissCrea, jeg har nærmest vænnet mig til det, for de sidste 2 uger har jeg faktis været øm et eller andet sted i kroppen, haha!

Piskeris, her har vi lige haft en ordenlig skylle og himlen truer med flere.
Irriterende, for så kan sengetøjet ik li komme ud på snoren til tørring!
Nej, jeg tror bar det er almindelig yoga.
I torsdags var det yogalates, som vidste sig at være enormt hårdt!

Home by Bianca sagde ...

Lyder som en god søndag..
Det er super sundt at du er øm, så det er da bare dejligt!
God fornøjelse med en hyggelig søndag :)

Cæcilie sagde ...

Hehe.. Jeg har valgt at droppe fysisk aktivitet til fordel for at lave rabarbersyltetøj:) Men god fornøjelse med yoga; let us know how it went!

Mvh

L sagde ...

Aww, sikke en nuttet hund!

MissMuffin sagde ...

Bianca, jeg kan slet ikke forstå, at det er sundt:)

Cæcilie, det er også meget fornuftigt, haha:)

Leila, tak!