onsdag den 11. maj 2011

Gode links til tidsfordriv:)



Kender du Foodgawker og BKFST?
Inden du trykker dig videre, vil jeg lige komme med en advarsel: de er en værre tidsrøver, der får mundvandet til at løbe:)
Foodgawker er en hjemmeside, hvor udenlandske bloggere sender deres opskrifter og billeder ind, så når du trykker på opskriften ryger du direkte ind til ophavsmanden.
Der kommer nye opskrifter hele tiden, det ene endnu lækre end den anden! Elsker den side:)

BKFST er en blog, der kun omhandler morgenmad.
Både den, som de 2 forfattere indtager på diverse cafeer rundt omkring i verden, men også dem som deres læsere indsender.
Der er masser af inspiration at hente til lækker morgenmad og de fleste linker tilbage til ophavsmanden, så der er også opskrifter at hente, hvis noget ser lidt for lækkert ud:)



8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Muuums.. -bare de billeder der var jo nok til at få mundvandet til at løbe! :O) Skal vist lige overveje om jeg tør klikke på linkene ;O)

MissMuffin sagde ...

Heidi, du skal nok vente til, at du er godt mæt inden du gør, for man får godt nok lyst til mad og søde sager når man kigger derind:)

frk. sveske sagde ...

MUMS siger jeg bare og jeg har kun lige været kort forbi BKFST :-P

Unknown sagde ...

Hold da op, det kan man da ikke holde ud at se på.. altså på den gode måde mener jeg..
Nej nej.. Der skal man vist være overmæt for at gå ind på den side..
Men tak for tip..

A + K = ♥ sagde ...

Uhmn, det ser godt ud - tak for links! - mangler en tidsrøver i anatomi-timerne ;)

- Anne

MissMuffin sagde ...

Frk. Sveske, det er virkeligt gode billeder på begge sider!

De lille køkken, det skal man nemlig. Uhm, hvor er der meget godt:)

A+K, så har du fundet de perfekte tidsrøvere:)

Piskeriset sagde ...

Lige nu sidder jeg og diskuterer med mig selv, om jeg tør trykke på de links... jeg tager altså den advarsel meget alvorlig :-D

MissMuffin sagde ...

Advarslen var også meget tiltænkt dig, så overvej den nøje:)