lørdag den 14. maj 2011

På igen..

Så virker blogger endeligt igen her hos mig, nøj hvor har de sidste dage været irriterende!
Kan også se, at jeg stadig mangler et par indlæg og nogle kommentarer, men de er nok gået tabt i alt roderiet.
Fredag aften var der tid til efter-efter-madbloggertræf-middag hos Camilla, der serverede lækker mad.
Jeg havde en frygtelig dessert med. Uf, hvor jeg hader ingefær!
Nå, mere om det ved anden lejlighed:)
Om ikke så frygteligt længe vil jeg køre til Sæby op til mormor og mor med et par rundstykker.
Kristian smutter til Hamborg og ser fodbold.



7 kommentarer:

Bitten sagde ...

Haha, så var den altså ikke værre, din dessert :D Måske hænger det sammen med, at jeg var den eneste, der rent faktisk (åbenbart) var immun over for ingefær og derfor ikke kunne smage det særlig meget.
Tak for i går :)

Sara sagde ...

Min blog var også nede - jeg er glad for det ikke kun var mig :D

MissMuffin sagde ...

bitten, jeg ku stadig smage ingefæren her til morgen, ydrk!
Jeg var godt nok svært skuffet!
Det var hyggeligt igår:)

Sara, tror de fleste bloggere var ramt.
Min blog mangler stadig et par indlæg, kommentarer og så er der sket noget mærkeligt med en af mine etiketter...

Piskeriset sagde ...

Altså hvorfor lavede du så en dessert med ingefær? :-D

MissMuffin sagde ...

Nu ikke fræk Piskeris- man skal jo være modtagelig for nye smagssammensætninger.
Engang kunne jeg heller ikke li tomater og nu er det faktisk noget jeg spiser hver dag!

Piskeriset sagde ...

Det er ellers en af mine spidskompetencer :-D

Men thumbs up for at gå nye veje. Blogger du om desserten på et senere tidspunkt?

Camilla sagde ...

Hej,

tak for sidst, det var som altid hyggeligt.

Altså så var den heller ikke værre! Det var en lækker dessert, som dog havde været lidt bedre med knap så meget ingefær! :o)

knus
Camilla