torsdag den 19. maj 2011

Kolonihave-drømme...

Kolonihaven er sat til salg og vi har en interesseret køber, som forhåbentligt melder tilbage i weekenden...
Jeg håber, at de vil overtage den, for det er en af Kristians gamle kollegaer, så der vil stadig være mulighed for li at se kolonihaven igen og høre til, om de er glade for den..
Så snart vores er solgt, så går jagten for alvor ind på en i Kongelunden.
Lige nu ser det ud til, at min ynglings-kolonihave dernede er til salg og det gør helt ondt, for den er alt for dyr i forhold til vores budget. Øv også.
Den er bar så fin... og lyserød:)
Det blir måske ikke i år, at vi får en kolonihave, men sån er det bare, for vi vil kun have i Kongelunden, for den ligger 3 min. fra hvor vi bor.
Så må vi vente til næste sommer...

6 kommentarer:

Hanne K's verden sagde ...

Krydser fingre for jer!! Både for salg og erhvervelse af nyt hus.
Den kolonihavevej ligner fuldstændigt, der hvor vi havde vores kolonihave for snart en del år siden. Jeg bliver helt nostalgisk. Det var tider! ;)
Rigtig god Bededagsferie til dig :)

Michelle sagde ...

Ak ja, jeg forstår dig godt - ville heller ikke kunne undvære min have.

Skøn blog du har :)

Venlige hilsener herfra!

Sandra sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud på billedet!


Jeg har forresten lige lavet en blog ekstra, som du måske vil kunne lide - kig forbi og følg med hvis du vil :-) http://myowndelirium.blogspot.com/

MissMuffin sagde ...

Tak Hanne:)
Det er helt sikkert byens smukkeste haveforening, der er så pænt og fredeligt dernede..
God weekend!

Tak Michelle:)
Nu sælger vi desværre vores, men jeg håber at vi hurtigt finder en ny, for det er nu skønt med en lille fristed..

Jeg kigger li forbi Sandra:)

Sandra. sagde ...

Jeg læste dit indlæg i formiddags men fik ik svaret som var planen :)

Hvis du/I ikke får solgt det i første omgang, så kan du prøve at sætte det ind på denne gode side.
http://www.voreskolonihaver.dk/

Eller du kan lave et oplæg om at du søger i den forening som du skriver om.

Min "side" er
http://www.voreskolonihaver.dk/profile/SandraNielsen

held & lykke med salget og med at finde et nyt hyggeligt sted.

Mvh Sandra.

MissMuffin sagde ...

Tak for tippet Sandra, det vil jeg kigge på:)