søndag den 1. maj 2011

Super hyggelig søndag..

Sammen med 7 dejlige piger har jeg idag fejret min fødselsdag og det har været en rigtig hyggelig dag med gode gaver og masser af snak...
Jeg bød på hjemmebagte boller med pålæg og ost, 2 slags kager, frugt, friske ærter, hyldeblomstsaft og sodavand og der blev spist ganske fornuftigt.
Nu er der nok også et par fornøjede kærester rund omkring, for flere af pigerne fik kage-rester med hjem:)
Resten af aftenen skal bruges på afslapning og hygge med Kristian og Emma, som lige er kommet hjem fra en dag i kolonihaven.
Imorgen har jeg en skod-vagt på arbejde og skal tilmed til yoga for første gang- det er jeg noget spændt på:)

8 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Lyder hyggeligt og meget lækkert! :-)

God fornøjelse med yogaen, det glæder jeg mig til at høre om..

God aften!

MissMuffin sagde ...

Det var det heldigvis også:)
Jeg er også noget spændt Trine, for målet er at træne et par gange om ugen frem over..

Sandra sagde ...

Lyder som en rigtig hyggelig og dejlig dag.

Nogle vagter kan være trælse på jobbet, men yoga skulle hjælpe på det :-P Jeg har altid godt kunne tænke mig at prøve yoga, har bare aldrig fået taget mig sammen. Eller lige haft pengene til at gå til det.

Held og lykke med det! Tror det er en dejlig og afstressende, men stadig god sport - underforstået godt for muskler og krop :-)

God aften!

MissMuffin sagde ...

Sandra, det har det også været:)

Ja, der blir mega ravlt denne uge, så jeg har fået nogle rigtig trælse og lange vagter.
Det er dyrt at træne, men jeg blir bar nød til det efter anbefaling fra min læge, så nu håber jeg bar at jeg kommer til at synes om det:)

Anonym sagde ...

Åh ser lækkert ud - dejligt du havde en hyggelig eftermiddag :)
Pøj pøj med yoga - glæd dig! Jeg er helt vild med det:)
Kan du mon huske, hvor din tallerkenrække er fra? Er på jagt efter sådan en :D
-Louise

Den positive vejleder sagde ...

STORT tillykke med fødselsdagen :-)
Hvor lyder det bare som en hyggelig dag. Og i det hele taget har du SÅ mange fine ting på siden for tiden; jeg får bare slet ikke skrevet nok kommentarer...
Kh. Eva

Miss A sagde ...

Hej Miss Muffin :)

Sikke en fest - meget inspirerende (jeg skal jo også selv have holdt et eller andet for mine piger) :)

De bedste hilsner fra
Anita
PS. Giveaway på min blog - Klik her

MissMuffin sagde ...

Louise, jeg er noget spændt, for sport og træning er ikke lige mig:)
Tallerkenrækken er købt for laaang tid siden på et loppemarked i Frederikshavn, så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig:)

Tak Eva- det er jeg super glad for at høre, at du synes:)

MissA, det er hvertfald en god og populær måde at gøre det på, hvis det ikke skal være middag og vin- men jeg er også stor fan af brunch:)