mandag den 2. maj 2011

Luksus på glas og flaske..

Det kan nok snart ikke være nogen hemmelighed længere, at jeg arbejder i Salling:)
I denne uge er det "Ugen Fra Helvede" også kendt som Rivegilde!
Hold-nu-op hvor er folk som vilde dyr, når der er gode tilbud i sigte.
Altså, der er nogle ret lækre tilbud, men alligevel, nærmest slås for det?
Lønnen i Salling er elendig, men til gengæld er der en god personalerabat, så det nyder jeg godt af:)
Salling Super har tilbud på Claus Meyers produkter i forbindelse med Rivegilde, så jeg købte lidt til lageret.
Selvom jeg synes at han er sån lidt.... irriterende.... så er hans produkter lækre, så jeg ville li prøve lidt af dem.
Figenmarmelade til 25 kr, chutney og relish til 25 kr, hyldeblomsteddike til 50 kr. og så røg der også en Urtekram müesli til 15 kr. med i kurven..
Ikke vildt billigt, men stadig meget billigere end normalprisen!
Æhm... Og så var der tilbud på Sif Orellanes nyeste bog "Greven, kammerjunken og den Dragende Citronmåne" til 100 kr. Med personalerabat oven i var det jo et kup:)

8 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

og nu bliver jeg så nød til at tage derind før jeg skal træne ;)

MissMuffin sagde ...

UNDSKYYYLD:)

LillePil sagde ...

jeg var i Salling i Ålborg i påsken, tænkte faktisk på om det var dig der arbejdede hos bageren..
så havde jeg måske ret:-)

Hav en fortsat god aften

MVH Berit

Piskeriset sagde ...

Damn, det er billigt - og ret lækre produkter! *misundelig*

Unknown sagde ...

Har også arbejdet i Salling engang. Det var jeg temmelig glad for, faktisk. Kan tiltider savne den tid. Det er 10 år siden.. Vildt..
:-)

Sofie Maria sagde ...

Det er min yndlingsmüsli :)

MissMuffin sagde ...

LillePil, du er ikke helt galt på den hvertfald:)

Piskeris, det er ganske rimeligt, så jeg glæder mig til at smørre nogle gode sandwich og lave nogle gode dressinger med glassene:)

Dett lille køkken, jeg er sikker på, at du nok kan få et afløser-job inde hos os, haha..
Det okay, men lønnen er dårlig og stemningen mellem de forskellige afdelinger er tit dårlig. Heldigvis arbejder jeg sammen md nogle søde piger, så det er ikke helt så slemt som det nok kunne være..

MissMuffin sagde ...

Sofie Maria, så er jeg spændt på at prøv den:)
Jeg har prøvet den quinoa og den var simpelthen så tør og trist, så nu får den her lige en chance..
Ellers går jeg helt klart tilbage til kun at spise den hjemmelavede:)